Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Świetnie. Przystępne ceny, dobra jakość obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Ogólnie rzecz biorąc dobra jakość obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Dobra jakość obsługi Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Obsługa na przyzwoitym poziomie Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi.
Bardzo dobrze. Jakość obsługi na poziomie 4,5 w 5 stopniowej skali Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Jakość obsługi w stopniu dobrym Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Obsługa bardzo profesjonalna i miła, personel pomocny w przypadku wątliwości klientów co do oferowanych produktów na stacji, obsługa przy kasie szybka, nie budząca irytacji klientów, składanie propozycji kupujących ze strony personelu do zakupu przekąsek lub płynu do spryskiwaczy. Ogólnie jakość obsługi pracowników stacji bardzo pozytywna.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.