Opinie użytkownika (7)

Zawsze długie kolejki,...
Zawsze długie kolejki, ograniczenia w płatnościach mobilnych

Dariusz_485

29.09.2019

Bank Pocztowy

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Konkretna skierowana na...
Konkretna skierowana na potrzeby

Dariusz_485

26.09.2019

ERGO Hestia

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Firma przyjazna klientowi
Firma przyjazna klientowi

Dariusz_485

24.09.2019

ING Bank Śląski

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Obsługa klientów poza...
Obsługa klientów poza kolejnością jest tutaj normą, naliczanie opłat bez akceptacji regulaminów również.

Dariusz_485

21.09.2019

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Stosunkowo.drogi bank, jednak...
Stosunkowo.drogi bank, jednak mam do niego zaufanie ponieważ jestem klientem od ponad 10 lat, innowacyjny i rozwijający się.

Dariusz_485

17.09.2019

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Jest to jeden...
Jest to jeden z najlepszych barów szybkiej obsługi z jakim się spotkałem. Obsługa w lokalu jest bardzo miła jak i szybka. Dużą pizze ze znajomymi otrzymaliśmy w czasie około 10 minut. Ku naszemu zaskoczeniu była świetnie wypieczona jak i bardzo smaczna oraz tania. Z pewnością bardzo ważnym atutem są liczne promocje które znajdują się w lokalu jak i dowóz pizzy który jest za darmo ( również zawsze dojeżdża punktualnie na umówiony czas ) Godnym polecenia jest również gyros jak i bułki z gyrosem. Są przepyszne a wybór dobrze przyprawionych wyrazistych sosów jest duży. Wystrój lokalu cechuje się nowoczesnym wzornictwem minimalizmu jak i stylistyki nowoczesnego wnętrza; jest zarazem przytulne jak i ciepło. Wrażenie to powodują to kontrasty połączenia koloru Jasno zielonego z ciepłym ciemnym i jasnym brązem. Świetne miejsce na spędzanie czasu ze znajomymi w wolnym czasie. Polecam serdecznie.

Dariusz_485

06.04.2011

Greenbar

Placówka

Wrocław, Długa 68

Nie zgadzam się (7)
Chcąc przedłużyć umowę...
Chcąc przedłużyć umowę na usługę dostępu do Internetu zadzwoniłem na infolinię miesiąc przed zakończeniem mojej starej umowy. Rozmowa odbyła się szybko i przyjemnie a mianowicie przedstawiono mi skrupulatnie ofertę jaką ma dla mnie do zaoferowania operator telekomunikacyjny Netia S.A. Zgodziłem się na podane mi warunki w rozmowie telefonicznej. Miesiąc później okazało się że po wprowadzeniu nowej usługi występowały problemy techniczne z łączem, a mianowicie łącze zrywało się. Z tego też powodu postanowiłem zgłosić taką właśnie awarię do działu technicznego firmy Netia. W trakcie tej rozmowy mocno naciskałem na fakt iż pracuję w domu i Internet to moje narzędzie pracy, więc poprosiłem aby operator nie spowolnił lub nie wyłączył mojej usługi. Zapewniano mnie że wszystko będzie porządku. Zgłoszenie zostało przyjęte. Następnego dnia chcąc rozpocząć pracę okazało się że prędkość Internetu spadła z 6 mb/s do 256kb/s Oburzony tym faktem zadzwoniłem po raz kolejny do działu technicznego aby mi wyjaśnili zaistniałą sytuację. Konsultant stwierdził że została mi przywrócona prędkość taka aby łącze się nie zrywało, a więc ja wyjaśniłem że gdy przez 2 lata łącze działało z prędkością 1 mb wszystko było wporządku, konsultant się uparł że nie ma możliwości technicznych nawet na 1 mb co było dla mnie absurdem gdyż dom obok jest Internet o prędkości 20 mb/s. od tego samego operatora. Po tej rozmowie zażądałem połączenia mnie z działem reklamacji usług. Pani która odebrała poinformowała mnie że nie mogę zerwać umowy bez konsekwencji. Na to ja że chcę zerwać umowę z winy operatora i braku jakichkolwiek informacji od strony operatora o czterokrotnym obniżeniu prędkości do mniejszej niż w poprzedniej umowie. Z naciskiem na założenie nowej umowy w taki sposób aby nie być odciętym od Internetu na okres 1 miesiąca. Pani ta oznajmiła że umowa nie zostanie zerwana Zadzwoniłem po raz kolejny do kolejnej konsultantki opisując całą sytuację. Byłem tak łączony miedzy konsultantami jeden po drugim. Rozmowa z w sumie z 12 konsultantami o czasie 2godzin i 29 minut zakończyła się sukcesem. Doszedłem do swojego; po tygodniu od mojej interwencji łącze zostało skonfigurowane wg mojej nowej umowy i nareszcie jestem posiadaczem Internetu który się nie zrywa i jest stabilny o prędkości 7,5mb/s

Dariusz_485

06.04.2011

Netia

Placówka

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi