Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Dariusz_485

Dotycząca firmy: Netia

Treść opinii: Chcąc przedłużyć umowę na usługę dostępu do Internetu zadzwoniłem na infolinię miesiąc przed zakończeniem mojej starej umowy. Rozmowa odbyła się szybko i przyjemnie a mianowicie przedstawiono mi skrupulatnie ofertę jaką ma dla mnie do zaoferowania operator telekomunikacyjny Netia S.A. Zgodziłem się na podane mi warunki w rozmowie telefonicznej. Miesiąc później okazało się że po wprowadzeniu nowej usługi występowały problemy techniczne z łączem, a mianowicie łącze zrywało się. Z tego też powodu postanowiłem zgłosić taką właśnie awarię do działu technicznego firmy Netia. W trakcie tej rozmowy mocno naciskałem na fakt iż pracuję w domu i Internet to moje narzędzie pracy, więc poprosiłem aby operator nie spowolnił lub nie wyłączył mojej usługi. Zapewniano mnie że wszystko będzie porządku. Zgłoszenie zostało przyjęte. Następnego dnia chcąc rozpocząć pracę okazało się że prędkość Internetu spadła z 6 mb/s do 256kb/s Oburzony tym faktem zadzwoniłem po raz kolejny do działu technicznego aby mi wyjaśnili zaistniałą sytuację. Konsultant stwierdził że została mi przywrócona prędkość taka aby łącze się nie zrywało, a więc ja wyjaśniłem że gdy przez 2 lata łącze działało z prędkością 1 mb wszystko było wporządku, konsultant się uparł że nie ma możliwości technicznych nawet na 1 mb co było dla mnie absurdem gdyż dom obok jest Internet o prędkości 20 mb/s. od tego samego operatora. Po tej rozmowie zażądałem połączenia mnie z działem reklamacji usług. Pani która odebrała poinformowała mnie że nie mogę zerwać umowy bez konsekwencji. Na to ja że chcę zerwać umowę z winy operatora i braku jakichkolwiek informacji od strony operatora o czterokrotnym obniżeniu prędkości do mniejszej niż w poprzedniej umowie. Z naciskiem na założenie nowej umowy w taki sposób aby nie być odciętym od Internetu na okres 1 miesiąca. Pani ta oznajmiła że umowa nie zostanie zerwana Zadzwoniłem po raz kolejny do kolejnej konsultantki opisując całą sytuację. Byłem tak łączony miedzy konsultantami jeden po drugim. Rozmowa z w sumie z 12 konsultantami o czasie 2godzin i 29 minut zakończyła się sukcesem. Doszedłem do swojego; po tygodniu od mojej interwencji łącze zostało skonfigurowane wg mojej nowej umowy i nareszcie jestem posiadaczem Internetu który się nie zrywa i jest stabilny o prędkości 7,5mb/s