Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Panie w rejestracji służą pomocą oraz chęcią odpowiedzi na każde pytanie. Miałam odebrać wyniki badań bezpośrednio od pani doktor, ale nie pasował mi termin jej dyżuru. Panie z recepcji powiedziały, że mogą odebrać te wyniki i przechować ja dla mnie wraz z wynikami innych badań.
Nie podobają mi się ubrania porozrzucane po całym sklepie. Owszem, sklep posiada bardzo duży asortyment ubrań, dużą powierzchnię i z pewnością dużą liczbę klientów, oferta skierowana jest do ludzi młodych, lecz o wiele przyjemniej byłoby przechadzać się między wieszakami nie depcząc co chwilę ubrań, leżących na ziemi. Słyszałam, że bardzo dużo towaru w NY ginie. Jestem pewna, że lepszy system przymierzalni wiele by zmienił w sklepie.
Miałam zamiar kupić bilet w jedną stronę na Cypr. Jako, że wylot miał nastąpić za kilka dni, oferta połączeń czarterowych okazała się najtańszą z dostępnych. Pani w biurze podróży przyznała, że moja potrzeba jest dość nietypowa, jako że byłam pierwszą osobą kupującą bilet w jedną stronę na lot czarterowy. Mimo, że na początku przyznała, że nigdy jeszcze nie tworzyła podobnej rezerwacji i nie bardzo nie orientuje się, czy i jak to jest możliwe, sprawnie poradziła sobie ze wszystkimi informacjami. W mojej obecności natychmiast wykonała telefon do centrali w Warszawie z zapytaniem, następnie odnalazła potrzebne dokumenty w archiwach. Chociaż zawieranie transakcji trwało dwa dni, byłam bardzo mile zaskoczona zaangażowaniem w obsługę klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.