W dniu 14.08.2009 odwiedziłem sklep RTV miałem zamiar kupić nowy telefon stacjonarny .Moje pierwsze wrażenie były negatywne chodziłem po dużym sklepie w ,którym pracownicy nie widzą klientów. Mimo ,że pracowało tam 5 osób żadna nie pokusiła się o przywitanie i zapytanie czy mogą w czymś pomóc.Sklep sprawiał wrażenie brudnego telewizory i inny sprzęt były bardzo mocno zakurzone.Sam znalazłem dział z telefonami jednak nikt nie zaproponował mi pokazanie interesującego mnie modelu telefonu usłyszałem jedynie zdawkowe tak mamy.Jednak moje odczucia były tak negatywne ,że wiedziałem iż nic tam nie kupię . Asortyment w sklepie był dobry natomiast jakość obsługi ,zachowanie, wygląd odstrasza potencjalnych klientów tego sklepu ,klient czuje się w tym sklepie ,że przeszkadza personelowi w prywatnych rozmowach i załatwianiu własnych spraw . Powiem krótko nie zrobię tam bardzo długo zakupów !Nikt nie próbował mnie nawet do tego przekonać.
Wstępując do salonu Plusa w Jeleniej Górze od razu rzuca się w oczy fakt że klient jest praktycznie nie zauważalny przez sprzedawców. Na dzień dobry trzeba się zmagać z maszyną wydającą numerki co jest kłopotliwe i męczące szczególnie jak zauważyłem dla ludzi starszych. Siedząc przy stoliku u konsultanta nie była mi przedstawiona pełna oferta ,brak porównania z konkurencją gdy pytałem na temat cen minut .Porównanie polegało na obrażaniu konkurecji. Po przeanalizowaniu oferty okazało się że konsultant mnie nie słuchał zaproponował mi coś zupełnie innego niż chciałem. Wrażenie jeśli chodzi o obsługę było złe ,brak identyfikatora więc nie wiedziałem nawet jak ten pan ma na imię .Czystość w salonie na wysokim poziomie tak samo jak strój firmowy u wszystkich pracowników. Zostałem pożegnany w ładny sposób ale wrażenie ogólne było takie że miałem wrażenie iż chcą mnie się jak najszybciej pozbyć bo zadaję za dużo pytań.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.