Opinia użytkownika: Daniel_65
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Wstępując do salonu Plusa w Jeleniej Górze od razu rzuca się w oczy fakt że klient jest praktycznie nie zauważalny przez sprzedawców. Na dzień dobry trzeba się zmagać z maszyną wydającą numerki co jest kłopotliwe i męczące szczególnie jak zauważyłem dla ludzi starszych. Siedząc przy stoliku u konsultanta nie była mi przedstawiona pełna oferta ,brak porównania z konkurencją gdy pytałem na temat cen minut .Porównanie polegało na obrażaniu konkurecji. Po przeanalizowaniu oferty okazało się że konsultant mnie nie słuchał zaproponował mi coś zupełnie innego niż chciałem. Wrażenie jeśli chodzi o obsługę było złe ,brak identyfikatora więc nie wiedziałem nawet jak ten pan ma na imię .Czystość w salonie na wysokim poziomie tak samo jak strój firmowy u wszystkich pracowników. Zostałem pożegnany w ładny sposób ale wrażenie ogólne było takie że miałem wrażenie iż chcą mnie się jak najszybciej pozbyć bo zadaję za dużo pytań.