Chciałem się ubezpieczyć. Agent ubezpieczeniowy nie był dla mnie jednak osoba godną zaufania. Widziałem że w dobie kryzysu sam nie wierzy w te swoje piekne wizje o których mówił!
Postanowiłem kupić sobie jakiś sweter w promocji. W tym celu udałem się do sklepu Sunset Suits. Wystrój i ekspozycja witryn mnie do tego zachęciła. W środku była miła temperatura i muzyka. Ekspedientka była troszkę zbyt nachalna ale pomogła i doradziła mi przy wyborze.
W salonie Audi udzieloni mi wyczerpujących informacji na temat wybranego przeze mnie modelu. Doradzono mi również w jaki sposób mogę go sfinansować. Powiedziano o obniżkach. Salon czysty i schludny
Obserwacja dotyczy konta internetowego. Korzystam już z niego ok 4 lat i widzę stałą poprawę. Jestem z niego bardzo zadowolony. Szczególnie podoba mi się prostota obsługi i przyjemna oprawa graficzna.
Straszny tłok w sklepie. Ubrana porozrzucane. Pracownicy wyglądający na ewidentnie zmęczonych! Kolejka do kasy na kilkanaście metrów. Szatnia męska zamknięta.
Chciałem kupić sobie bokserki. Niestety jest mały wybór bielizny męskiej,lecz jest to związane z charakterem sklepu i z ich targetem. Sklep ma bardzo miły wystrój, przyjemnie się w nim przebywa(muzyka,temperatura,itp). Ekspedientki nie były nachalne,miałem czas na spokojne zapoznanie się z asortymentem,co jest dla mnie ważne przy wyborze bielizny!!
Kontaktowałem się w sprawie kłopotów z otrzymywaniem SMS-ów. Otrzymałem szybką pomoc wraz z wyjaśnieniem przyczyny problemu. Po ok 30 min. problem został definitywnie rozwiązany.
Byłem zainteresowany kupnem kanapy Przyszedłem osobiście do firmy. Miałem możliwość spokojnie oglądnąć asortyment(nikt mnie nachalnie nie zaczepiał).Gdy chciałem otrzymałem fachową pomoc w doborze koloru,itp.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.