W tym roku miałem przyjemność korzystać z działu obsługi klienta sklepu Saturn poprzez dostępną infolinię. Konsultant bez problemów, szczegółowo i rzetelnie odpowiadał na wszystkie zadane pytania. Rozmowa trwała maksymalnie krótko co jest dla mnie bardzo dużym plusem, maksimum treści w minimalnym okresie czasu. Uzyskałem informację które były mi niezbędne do dokonania zakupów. Konsultant wykazał się własną inicjatywą i pomocą w rozwiązaniu problemu z którym się zgłosiłem. Kultura osobista, wiedza oraz zaangażowanie na bardzo wysokim poziomie.
Jakość obsługi klienta w sklepie Leroy Merlin w którym miałem przyjemność robić zakupy w ubiegłym roku na bardzo dobrym poziomie. Doradcy których spotykałem bez żadnych problemów starali się pomóc. Największa zaleta to wiedza pracowników, nie było sytuacji w której po zadaniu pytania trzeba było czekać na odpowiedź lub sytuacji w stylu " poczeka Pan, zapytam kolegę". Zauważyłem również minusy sklepu. Mała liczba pracowników na poszczególnych działach powoduje, że czas oczekiwania na pomoc bardzo się wydłuża co wiąże się wręcz z " walką" o pracownika między konsumentami. Takie sytuacje często powodują zniechęcenie klientów do robienia zakupów w takich placówkach. Bardzo duży asortyment sklepu oraz odpowiednio dobrane ceny to również duży Plus. Ogólna ocena placówki moim zdaniem to : 4+
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.