Opinia użytkownika: Damian_682
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Jakość obsługi klienta w sklepie Leroy Merlin w którym miałem przyjemność robić zakupy w ubiegłym roku na bardzo dobrym poziomie. Doradcy których spotykałem bez żadnych problemów starali się pomóc. Największa zaleta to wiedza pracowników, nie było sytuacji w której po zadaniu pytania trzeba było czekać na odpowiedź lub sytuacji w stylu " poczeka Pan, zapytam kolegę". Zauważyłem również minusy sklepu. Mała liczba pracowników na poszczególnych działach powoduje, że czas oczekiwania na pomoc bardzo się wydłuża co wiąże się wręcz z " walką" o pracownika między konsumentami. Takie sytuacje często powodują zniechęcenie klientów do robienia zakupów w takich placówkach. Bardzo duży asortyment sklepu oraz odpowiednio dobrane ceny to również duży Plus. Ogólna ocena placówki moim zdaniem to : 4+