Panie przy kasie nie zwracają uwagi na klienta. Rozmawiają i obgadują przez słuchawkę każdego. Wygląda to nieprofesjonalnie , nie zwracają uwagi na klienta.
Punkt znajduje się w atrakcyjnym i dostępnym miejscu. Pracownicy są profesjonalni podczas obsługi klienta. Zajmują się nim od wejścia do salonu aż do wyjścia. Klient podczas obsługi może rozwiązać swoje problemy, a także poznać nowe możliwości i promocje. Pracownik stosuje standard obsługi, dzięki czemu klient może porównać oferty u obecnego operatora i w sieci Plus mówiąc językiem korzyści. Pracownik po wizycie zawsze dzwoni i dopytuje o ewentualne obiekcje.
Aplikacja banku jest zrozumiała i jasna. Można z niej korzystać w bardzo prosty sposób, minusem są częste awarie wykonywania przelewów w iPKO. Bankomat przy placówce często ma problem z wpłatomatem. Pracownicy mili, zawsze chętni do pomocy. W trakcie rozmowy od pracownika można liczyć na kompleksową i realna analizę propozycji dla klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.