Urząd Miasta Gdańsk

(3.71)

Dodaj opinię

Firma nie otrzymała jeszcze żadnego certyfikatu jakości obsługi.

Firma nie korzysta z możliwości odpowiadania swoim klientom.

Firma nie jest aktywnym uczestnikiem Polskiego Programu Jakości Obsługi.

Opinie (14 z 24)

Biuro bardzo skromnie...
Biuro bardzo skromnie urządzone, wręcz biednie. Zapach pozostawiający wiele do życzenia, budynek też nizbyt ciekawy. Na kortytarzu bardzo nieprzyjemnie. Duże prawdopodobnieństwo spotkania z osobami wywołującymi uczucie strachu i zniesmaczenia. W pokoju tylko jedna Pani, niezbyt elegancko ubrana, ale czysto. Obsługuje z uśmiechem i zyczliwością. Cierpliwie pomaga w wypełnianiu formularzy, chętnie wykonuje kopię ksero, pociesza i uspokaja. Obiecuje szybko wszystko załatwić. Za kilka dni okazuje się, że rzeczywiście dolozyła wszelkich starań i sprawa zostala szybko wyjaśniona

zarejestrowany-uzytkownik

07.03.2012

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Udałam się z...
Udałam się z moją ciocią złożyć Informację ws podatku od nieruchomości, ze względu na zakup przez nią mieszkania. Udałyśmy się w celu sprawdzenia druku wg przydziału ulic do pokoju 237. Zastałyśmy tam dwie miłe Panie Urzędniczki. Obsługiwała nas Pani Ewa, zadbana kobieta mająca ok 50 lat, ubrana oficjalnie. Wyjaśniła nam, po co ten podatek, kiedy ciocia ma go płacić, kiedy trzeba zgłosić zmiany, gdzie złożyć deklarację. Gabinet był w nienagannym porządku, pomimo, iż znajdowało się tam bardzo dużo dokumentów. Wiedza i zachowanie personelu wzorowe!!! Zostałyśmy obsłużone szybko, a trudne do zapamiętania informacje Urzędniczka zapisała na kartce. Co było wadą - to bardzo małe i duszne pomieszczenie, które nie było na ten status reprezentacyjne. Warto byłoby to zmienić!

Kamila_548

16.12.2011

Placówka

Gdańsk, Nowe Ogrody

Nie zgadzam się (3)
Wydział komunikacji rejestracja...
Wydział komunikacji rejestracja pojazdu i Rejestracja za pomocą kolejknych numwerów wydawanych przez automat, Liczba okienek dla petentow imponujaca okoló 11 z tym że w częsci panienki po zalatwienik petenta wykladają talbiczkę i trzeba czekać, Trzeba przyznać że czas oczekiwania zgada sie z czasem wybitym w pobranym kwicie, ale gdyby nie bylo tych przerw to cala sprawa szla by szybciej, Sam proces rejestracji bez zaklócen, kas przyjmuje gotówkę i karty. Brak podrecznego fachowca do przykręcania i odkrecania tablic rejestracyjnych, nie każdy umie

zalogowany_użytkownik

19.11.2011

Placówka

Nie zgadzam się (3)
Odbierałam dowód rejestracyjny...
Odbierałam dowód rejestracyjny auta. Na sali obsługi było bardzo dużo klientów. Na szczęście działała klimatyzacja. Stałam w 3 osobowej kolejce ok 10 minut. Otwarte były 2 okienka. Pracownik szybko i bez zbędnej rozmowy wydał dokumenty, sympatycznie poprosił o podpisy. Pierwsza wizyta po tablice zaczęła się o 8.00 a zakończyła przed południem z numerem kolejkowym 52!!

Anna_29

03.08.2011

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Podjęłam się załatwienia...
Podjęłam się załatwienia sprawy w imieniu krewnego, który z racji innego miejsca pobytu nie może osobiście jej załatwić. Zadzwoniłam do Urzędu z prośbą o pomoc. Pani z uwagą wysłuchała w czym problem a potem podpowiedziała dobre rozwiązanie. Następnie udałam się do Urzędu, aby sfinalizować sprawę. Wszystko potoczyło się sprawnie do czasu, kiedy trzeba było uiścić opłatę za wydany dokument. Czar prysł. W całym Urzędzie dwie dostępne kasy ( bank na parterze) oraz kasa Urzędu na II piętrze. Tłum ludzi czekających karnie w kolejce, którym czasem puszczają nerwy. Jeżeli pobiera się opłaty za każdą administracyjną czynność, to przecież nie trudno przewidzieć, jakie są potrzeby Urzędu dla sprawnego załatwienia interesantów. I chociaż pierwsze wrażenie było bardzo pozytywne to nieco przygasło przy kasowym okienku. Mimo wszystko uważam, że idzie ku lepszemu. A niniejszą uwagę daję w prezencie Prezydentowi Miasta, aby wiedział, co można poprawić.

zarejestrowany-uzytkownik

03.02.2011

Placówka

Nie zgadzam się (1)
Często załatwiam wiele...
Często załatwiam wiele spraw w Urzędzie Miejskim, zarówno telefonicznie jak i osobiście. Muszę przyznać że zadziwia mnie Pani w Informacji, która jednocześnie pomaga osobom głuchoniemym. Jest to bardzo sympatyczna osoba i należycie wypełnia swoje obowiązki, nigdy nie spotkałam się aby zamiast poświęcać czas petentowi, zajmowała się czymś innym. Poza tym Urząd jest miejscem utrzymanym na bardzo wysokim poziomie czystości.

zarejestrowany-uzytkownik

09.11.2010

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Często dzwonię do...
Często dzwonię do Urzędu gdyż załatwiam bardzo dużo spraw telefonicznie a nie zawszę mogę jechać osobiście. Chciałam podkreślić że Pani z centrali, która często mnie łączy z różnymi wydziałami, jest bardzo miłą i kompetentną osobą.bardzo miło że są jeszcze tacy pracownicy którzy pomimo godzin spędzania w pracy potrafią podejść po ludzku do drugiego człowieka, tym bardziej przez telefon - bo osobiście jak tam jestem i wchodzę do różnych pokoi to Panie siedzące przy biurkach robią łaskę, że muszą odpowiedzieć na zadane pytanie-zwłaszcza jak jedzą pizze i mają problem z wymową. Pozdrowienia dla Pani z centrali.

Hypnotic

19.06.2010

Placówka

Nie zgadzam się (25)
placówka urzędu miasta...
placówka urzędu miasta gdańska....schludnie, czysto,sprawnie, kompetentnie Gratulacje i podziękowania Paniom,obsługującym podmioty gospodarcze. Sprawnie i rzeczowo-bez usmiechu,ale przecież nie każdy musi mieć "swój" dzień. Duży plus,tak trzymać bo jak wielu,a może niektórzy mówią:małe jest piękne .....mają wiele racji

zarejestrowany-uzytkownik

19.06.2010

Placówka

Gdańsk, Partyzantów

Nie zgadzam się (25)
plac generała Maczka...
plac generała Maczka jak widzę codziennie jest bezczeszczony przez watachy ludzi lubiących trunki wyskokowe. Ja nie zgadzam się aby moje pieniądze były wydawane na takie place,ponieważ służą tylko jednej grupie obywateli i to raczej tej,która żyje z miasta a nie wnosi do miasta. Nie widać aby tutaj ktoś zaglądał ani straż miejska ani policja,a przy takiej pogodzie inni mieszkańcy chętnie skorzystaliby z ławek /niestety okupowane przez grupy pijących bez skrępowania napoje wyskokowe/ Nie jest to chluba dla miasta gdańska,a ja jestem człowiekiem małej wiary aby poza wybudowaniem,zagospodarowaniem placu...kogokolwiek dalej by to interesowało.....było i jest w tym gdańsku brak gospodarza

zarejestrowany-uzytkownik

19.06.2010

Placówka

Gdańsk, pl. gen. Maczka

Nie zgadzam się (23)
Dwa lata temu...
Dwa lata temu na jednej z miejskich nawierzchni komunikacyjnych przebiłem oponę na wystającym pręcie. Zgłosiłem się do zarządu dróg. ten stwierdził, że mogłem wjechać na tę drogę, że był pręt, ale że grunt nie jest jego własnością. Skierował do kolejnego zarządcy miejskichn nieruchomości. Ten mimo zrobienia kalkulacji również odmówił wypłaty odszkodowania twierdzac, że teren również nie jest jego. Ostatecznie sprawa trafiła do Gdańskiego Zarządu Nieruchomości Komunalnych. Tu stwierdzono już, że na drodze stał zakaz wjazdu i odszkodowanie się nie należy. Skierowałem pismo z dokumentacją zdjęciową do prezydenta miasta. Do dziś mimo upływu około roku nie otrzymałem odpowiedzi. Ciekawe, że jedna jednostka miejska może twierdzić, że coś jest prawdą, a druga, że nieprawdą. Któryś z urzędników popełnia przestępstwo potwierdzenia nieprawdy w dokumentach, a prezydent miasta na to nie reaguje. Brawo panie prezydencie.

zarejestrowany-uzytkownik

21.05.2010

Placówka

Nie zgadzam się (16)
brud na ulicach,terenach...
brud na ulicach,terenach miejskich-brak nadzoru za coś za co i tak się płaci,a wcale nie chodzi o psie kupy-leżące papiery od wielu dni,a może nawet od zimy.Nawet kiosk typu Ruch nie jest zainteresowany pozbieraniem wokół siebie,park na który miasto wydało moje pieniądze też jest zaniedbany/papiery,butelki,niedopałki/

zarejestrowany-uzytkownik

16.04.2010

Placówka

Gdańsk, Chopina

Nie zgadzam się (20)
W oddziale urzędu...
W oddziale urzędu miałam do załatwienia sprawę.Oczywiście trzeba było swoje odsiedzieć, ale urząd zadbał o to by był automat z napojami więc oczekiwanie nie było zbyt bolesne. Pani urzędniczka była naprawdę uprzejma i można było bez obaw o wszystko zapytać.Po kilku dniach dodatkowo osobiście do mnie zadzwoniła,by powiadomić,że nastąpiła drobna pomyłka w papierach i dokumenty,które otrzymam pocztą będą już poprawione.

MARTYNA_160

10.03.2010

Placówka

Gdańsk, Partyzantów

Nie zgadzam się (22)
Tegoż dnia zjawiłam...
Tegoż dnia zjawiłam się w urzędzie celem wymiany dowodu rejestracyjnego.Spodziewałam się masy interesantów,ogromnych kolejek i rozczarowałam się.Sala prawie pusta, przy okienkach pojedyncze osoby.Byłam umówiona na godz.15 ale pani z okienka 12 obsłużyła mnie wcześniej-sympatycznie i profesjonalnie.

Bożenna_1

05.11.2009

Placówka

Nie zgadzam się (18)
Ostatnio zdałam egzamin...
Ostatnio zdałam egzamin na prawo jazdy. W tej chwili mieszkam 600 km od miejsca, w którym jestem na stałe zameldowana. Zadzwoniłam więc do Urzędu Miasta, by dowiedzieć się, czy jest możliwość wyrobienia odpowiedniego dokumentu i odebrania go przez upoważnioną przeze mnie osobę. Telefon odebrała urzędniczka - przywitała mnie, przedstawiła się i podała nazwę instytucji. Przedstawiłam swój problem, a osoba z którą rozmawiałam przełączyła mnie do kompetentnej osoby. Kolejna urzędniczka poinformowała mnie, w jaki sposób mogę otrzymać dokument, bez konieczności odbycia długiej podróży (UM w Gdańsku wyszedł na przeciw osobom w takiej jak ja sytuacji - wystarczy wysłać podanie z prośbą o przesłanie dokumentu na adres korespondencyjny wraz z dowodem wpłaty). Uważam, że dzięki takim zarządzeniom i udogodnieniom może paść stereotyp o niesprawnej administracji.

Magdalena_91

05.04.2009

Placówka

Nie zgadzam się (24)

Urząd Miasta Gdańsk

Jesteś właścicielem tego miejsca?

Poinformuj nas i przejmij zarządzenie wizytówką tej firmy.

Firma nie jest uczestnikiem
Polskiego Programu
Jakości Obsługi
Zobacz więcej

Czy te firmy wypadają lepiej niż Urząd Miasta Gdańsk?

Zgadzasz się z ostatnią opinią na temat firmy?

Dobrze.
Bardzo dobrze.