W Sephorze klient zostanie obsłużony w zależności na jaką ekspedientkę trafi. Czasami obsługiwały mnie zaradne, grzeczne panie i czułam się jak podczas zakupów z koleżanką, która doradza mi jaki kosmetyk wybrać, a bywało, że panie były niezaznajomione z ofertą, nie potrafiły odpowiedzieć na zasadnicze pytania związane z pielęgnacją czy kosmetykami kolorowymi. Tylko w przypadku poszukiwania perfum panie zawsze były kompetentne i wyszukiwały piękne zapachy. W przypadki podchodzenia do klienta, witania również bywało różnie, czasami sama prosiłam o pomoc, czasami panie same podchodziły i ją oferowały. Design marki Sephora uważam za bardzo trafiony, minimalizm, estetyka, elegancja. Dni VIP są okazją do promocyjnych zakupów nawet - 20% rabatu.
Zasadniczo jestem zadowolona z obsługi. Firma stawia na zachęcanie klientów do zakupów poprzez liczne promocje, rabaty oraz prezenty(ostatnio pełnowartościowy szampon). W sklepie łatwo się odnaleźć, kosmetyki poukładane na półkach zgodnie z przeznaczeniem oraz seriami. Ekspedientki zawsze były miłe i grzeczne, pomocne, lecz nie zawsze od razu podchodziły, często sama prosiłam o pomoc. Odejmuję gwiazdkę za fachową wiedzę na temat kosmetyków. Przyszłam po konkretny krem do twarzy z filtrem, ale chciałam dopytać o kilka szczegółów, niestety ekspedientka nie do końca potrafiła udzielić mi odpowiedzi. Firma powinna zwrócić uwagę na lepsze szkolenie pracowników pod względem oferty sprzedażowej, muszą umieć obronić produkt i potrafić go sprzedać.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.