Tak sobie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.
Panie pracujące w Tesco sprawiają często wrażenie, jakby były zmuszane do tego siłą, szczególnie te pracujące na stoisku mięso/wędliny/sery. Pani przy kasie zapytana o aktualną promocję odpowiedziała, cytuję: "A skąd ja mam to wiedzieć?". Oczywiście są też takie Panie które zawsze się uśmiechną i są miłe. Oferta jest duża, jednak jeśli akurat nie ma na coś promocji to ceny nie są szczególnie bardzo zachęcające. Korzystam z kas samoobsługowych, żeby nie męczyć Pań w kasach, wobec tego idzie to szybko.Czasami jest brudna podłoga i regały z produktami.
Obsługa jak zawsze bardzo miła, jednak musiałam trochę za długo poczekać aż ktoś mnie zauważy. Ceny adekwatne do jakości :) Lekki nieporządek w lokalu.
Rossmann jako sieć z ugruntowaną pozycją ma swoje standardy i również w tym wypadku zostały one spełnione. Pracownicy zawsze chętni pomóc klientowi w grzeczny i miły sposób. Sklep czysty i schludny. Asortyment bardzo duży, aż można się czasem pogubić. Na promocje trzeba jednak akurat trafić. Mogłoby być ich więcej, biorąc pod uwagę liczbę produktów w sprzedaży. Często trafiają się także kolejki i trzeba jakiś czas poczekać, aby skasować swoje zakupy.
Do apteki w Tesco poszłam po lek dla dziecka. Dziecko zaczęło kaszleć więc chciałam kupić coś na wzmocnienie odporności. Pani farmaceutka bardzo rzeczowo mnie obsłużyła, pytając o wiek dziecka i objawy choroby. Doradziła syrop i żelki, które dzieci zawsze chętnie jedzą. Obsługa była również bardzo miła i grzeczna. Często robię tam zakupy i wiem, że czasem brakuje produktów ale zawsze jest możliwość zamówienia. Duży asortyment sprawia, że każdy znajdzie coś dla siebie, a personel cierpliwie pomoże. Polecam.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.