Opinie użytkownika (5)

Placówka jest połączona...
Placówka jest połączona z wejściem do wierzowca, myśle ,ze dla osób pracującyh w budynku fantastyczna stołówka i doskonałe rozwiązanie, dla mnie i dla mojej przyjaciółki alternatywa od hałasu w Zlotych Tarasach i bardzo dogodne miejsce. W zasadzie do samego miejsca nie mam zastrzezeń ,bardziej do obslugi. Jestem stałą klientką CF natomiast od pewnego czasu zmienil sie program lojalnościowy i jeszcze nie mialam wyrobionej nowej karty. Bardzo zasmucilo mnie,że kartę zaproponowano tylko mojej koleżance a mnie w tym temacie zupelnie olano, owszem pan któy mnie obslugiwal spytal czy mam kartę lojalnościową,ale sam już jej nie zaproponował a byłam nia zainteresowana. Wybiurcze traktowanie klientów zraziło mnie na tyle,że nie będe już tam przychodzić.

ChlubaNarodu

15.11.2011

coffeeheaven

Placówka

Warszawa, Świętokrzyska, przy Rondzie ONZ 31

Nie zgadzam się (4)
Bardzo spodobała mi...
Bardzo spodobała mi się organizacja sklepu: podział regałów kolorami oraz pod względem wieku kupujących (oddzielne stoisko z rzeczami dla dzieci/młodzieży) + dodatkowo osobny segment na promocje. W Divie każdy produkt na widoczną cenę, Panie dbają o porządek są miłe i uprzejme, pomagają w wyszukaniu poszukiwanych produktów i informują o promocjach. W dodatku ceny są bardzo przystępne przez co wyszłam z całym koszykiem dodatków za bez cen.

ChlubaNarodu

06.07.2011

Diva

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Sklep znajduje się...
Sklep znajduje się na parterze centrum handlowego,jednak w dość kiepskiej lokalizacji. Jest to drugi za toaletami sklep po lewej stronie wchodząc od Ostrobramskiej ,ponadto zasłaniają co schody. Gdyby nie fakt,że znam tą markę , oraz faktycznie bilbordy na pół witryny "SALE" pewnie bym go ominęła. Do wejścia zachęciła mnie witryna(ładnie wyeksponowany towar) oraz "-70%". W sklepie nie było ruchu,byłam jedyną klientką i od razu zostałam zauważona przez personel.W zasadzie to trochę za wcześnie zaproponowano mi pomoc,bo nie zdarzyłam się jeszcze dobrze rozejrzeć. Zainteresowały mnie torby ,które faktycznie miały spore obniżki. Niestety nic w interesującym mnie kolorze czy fasonie. Zapytałam się czy jeszcze coś znajdę w promocyjnej ofercie. Pan,który do tej pory stal za kasą chyba poczuł się jak ryba w wodzie bowiem zaczął zadawać mi dużo pytań dotyczących poszukiwanej idealnej torby. Wyjął mi parenaście modeli, opowiadał o zaletach, pokazywał jak się je nosi -ja niestety nie byłam do końca przekonana którą wybrać,aż pan wyszukał ta idealna jaką szukałam. Okazało się,ze była przeceniona z 700 na 300zł. Kupiłam bez zastanowienia. Przy kasie zostałam poinformowana o gwaranci na torbę (2lata)jakby się coś stało oraz poinformowano mnie ile dni mam na wymianę jakbym jednak zmieniła zdanie. Personel był zaangażowany i uprzejmy dzięki czemu na pewno jeszcze wrócę do sklepu.

ChlubaNarodu

06.07.2011

Guess

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Bardzo często gdy...
Bardzo często gdy jestem w Zlotych Tarasach zdarza mi się odwiedzać tamtejszego Douglasa. Wielkim plusem tego obiektu jest wspanialy wystrój i oświetlenie. Na sklepie jest czyściutko, nie ma balaganu, dekoracja witryn i wnętrza przyciąga uwagę i zaprasza do środka! Obserwacji tego miejsca miałam wiele i zazwyczaj spotkałam się z bardzo milym personelem.Każda Pani ma schludny uniform i widoczny makijaż. Czasami jest to nawet męczące jak Panie po kilka razy pytają czy w czymś moga mi pomóc,ale nie czuje się jakby patrzono mi na ręcę raczej starają się być dyskretne i podchodzą jak wydaje się być czymś zainteresowana. Ponadto chcialabym pochwalić konsultantki za bardzo fachową wiedzę, kosmetyki jakie mi polecono byly rewelacyjne. Jedyne na co mogę narzekać w Douglasie to brak promocji.

ChlubaNarodu

10.06.2011

DOUGLAS

Placówka

Nie zgadzam się (2)
Sklep Reserved w...
Sklep Reserved w warszawskiej Promenadzie mieści się na 1 piętrze ,nad lodowiskiem,nie jest to wymarzona lokalizacja,ale warto tam się udać. W sklepie jest dużo nowych,przyciągających oko kolekcji, są komunikowane promocje,a wszystko ładnie poukładane oraz jest czysto. Z zasadzie pod tym kątem do niczego nie można się przyczepić. Winę stanowi personel,lub raczej jego brak. Po pierwsze było mi bardzo trudno znaleść kogoś z obsługi aby zapytać o interesujący mnie nr obuwia,po drugie jak już udało mi się kogoś znaleść to zostalam odeslana do kasy,gdzie byla spora kolejka. Kasjerka chyba niezbyt zadowolona ,że o co kolwiek ją pytam , owszem sprawdzila gdzie mają buty,ale zadzwonić musiala sama! Ani razu w żadnym sklepie nie spotkałam sie z czyms takim aby klient sam mial dzwonić o swoj produkt i go rezerwować. Ponadto mięcy sieciówkami istnieją transfery, sklep który odnalazła mi klientka byl na drugim końcu miasta! Nic trudno,zadzwonilam sama bez problemu zarezerwowałam,ale postanowilam jak już tu jestem kupić koszulkę, no i kolczyki. Okazalo się,że te które wzielam nie byly parą.Kajerka popatrzyła na mnie jakbym specjalnie sama podmienila kolczyki i chciała coś ukraść. Poczułam się nieswojo. Napewno nigdy już nie kupie nic u tej pani.

ChlubaNarodu

10.06.2011

Reserved

Placówka

Nie zgadzam się (2)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi