Opinie użytkownika (4)

Biorąc pod uwagę...
Biorąc pod uwagę sam wystrój marketu wygląda jak każdy inny. półki uginają się pod ciężarem towaru, nie zawsze poukładanego według tej samej kategorii (np.: przyprawy kuchenne obok świeczek zapachowych). o krótkich terminach przydatności klienci są informowani tabliczkami z napisem "promocja". personel wyjątkowo zorientowany. potrafi podać w której alejce i obok czego znajduje się poszukiwany towar. jeśli chodzi o ceny, to produkty z napisem "wyprodukowano dla biedronki" są rzeczywiście tańsze nawet o połowę od tych ze znanych firm, jednak te markowe niewiele się różnią od cen w mniejszych sklepach osiedlowych (5-10 gr). jeśli chodzi o obsługę przy kasie nie jest zbyt uprzejma, ale wiąże się to zapewne z liczbą obsługiwanych osób. zdarzają się też często pomyłki na paragonach np.: promocyjna maszynka do strzyżenia włosów została mi nabita na kasę 2 razy.

CZARNAMAMBA

12.04.2010

Biedronka

Placówka

Żmigród, Sportowa 10

Nie zgadzam się (24)
Lukas bank przyznać...
Lukas bank przyznać muszę, że jako jeden z nielicznych banków zajmuje się swoimi klientami od samego początku do końca z takim samym zainteresowaniem. W pomieszczeniu ok 80 metrów kwadratowych znajduje się 5 stanowisk, przy których widać same uśmiechnięte twarze. pracują tam zarówno mężczyźni jak i kobiety i wszyscy są jednakowo mili. służą pomocą odpowiadają na wszystkie zadane pytania. jeśli nie są w stanie udzielić wystarczającej odpowiedzi, proszą kogoś do pomocy co świadczy o szacunku dla klienta. Po lewej stronie od drzwi znajduje się kącik dla dzieci, z basenem z piłkami. dozowniki z wodą są zawsze pełne. opieka nad klientem obejmuje pełny zakres łącznie z doradztwem finansowym. co najważniejsze: przedstawiają faktyczne kwoty brutto. nie trzeba martwić się o ukryte koszty lub tak zwane małe "*" umieszczone w niewidocznym miejscu na umowie.

CZARNAMAMBA

12.04.2010

Credit Agricole

Placówka

Starachowice, Radomska 50A

Nie zgadzam się (25)
Byłam klientką ZUS...
Byłam klientką ZUS ładnych parę lat. rok temu dopiero zakończyła mi się sprawa o uznanie ubezpieczenia i odzyskanie zaległych świadczeń. sprawa toczyła się dwa lata. to był koszmar. nie mogłam nigdzie iść do pracy, nie mogłam korzystać z urlopu macierzyńskiego i wychowawczego. powód? za szybko zaszłam w ciążę z drugim dzieckiem... nie pomagały wytłumaczenia, prośby... głusi i ślepi. pozbawili mnie na te dwa lata środków do życia. odsyłali od jednego do drugiego okienka, od dyrektora do dyrektora... wygrałam, wypłacili oczywiście z opóźnieniem. o odsetki też się upomniałam, ale one nie zwrócą mi nerwów, które przeżywałam w Sądzie Pracy.

CZARNAMAMBA

08.04.2010

ZUS

Placówka

Kielce, Piotrkowska

Nie zgadzam się (29)
PZU KIELCE można...
PZU KIELCE można porównać tylko i wyłącznie z prawie każdą jednostką jak ZUS. i to biorąc pod uwagę zarówno sympatię obsługi jak i jej kompetencje... owszem, jeśli chodzi o wybór firmy do ubezpieczenia pojazdu domu lub czegokolwiek nawet starają się zachęcić klienta. są mili, służą pomocą... i na tym ta uprzejmość się kończy niestety. jeśli chodzi o informacje na temat szczegółów umowy nie potrafią odpowiedzieć na proste pytania, odpowiadają wymijająco lub nie potrafią wziąć odpowiedzialności za swoje słowa (chodzi mi tu przede wszystkim o odpowiedź na piśmie). jak dla mnie PZU ma wielki minus.

CZARNAMAMBA

08.04.2010

PZU

Placówka

Kielce, Duża 21

Nie zgadzam się (22)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi