Pracownicy banku kompetentni, grzeczni i życzliwy. Ostatnio potrzebowałam pomocy w sprawie usługi assistance - pracownik sprawdził, że posiadam ubezpieczenie przy rachunku i poinformował mnie jak skorzystać z tej usługi. Pomoc uzyskałam bardzo szybko. Jakość obsługi na wysokim poziomie.
Dzień dobry, dziękuję za opinię na temat jakości usług infolinii mBanku. Cieszę się, że tak pozytywnie ocenia Pani naszą pracę. Opinie klientów są dla nas cennym źródłem informacji. Zapraszam Panią także do wizyty w jednej z naszych placówek lub rozmowy z Ekspertem Online. Chętnie pomożemy z każdą sprawą.
Z pozdrowieniami Aleksandra Pińska, mBank.
pani z obsługi...
pani z obsługi pośpiesznie podeszła do stanowiska aby mnie obsłużyć. Ubrana była w firmową odzież, nie miała identyfikatora. W sklepie było czysto, towar różnorodny, ładnie ułożony w lodówkach, świeży, duży wybór wędlin, nieduży wybór wyrobów garmażeryjnych (pojedyncze sztuki). Pani z dużym zaangażowaniem obsługiwała mnie, proponowała różny towar, zachwalała go, zadawała dodatkowe pytania w celu znalezienia właściwego towaru (prosiłam o wędlinę do jajecznicy). Obsługa przebiegała bardzo sprawnie. Pani zaproponowała mi zrywkę, następnie skasowała i zapakowała mi towar. Otrzymałam resztę i paragon, pani z uśmiechem podziękowała i pożegnała mnie.
Czysto, jasno, dużo różnorodnego towaru. Pracownicy na sali sprzedażowej pośpiesznie układali towar na półkach, usuwali puste opakowania kartonowe. Wszyscy pracownicy ubrani byli w firmową odzież i posiadali duże, czytelne identyfikatory z imieniem. Zapytałam panią z obsługi gdzie leżą drożdże – pani z entuzjazmem zaprowadziła mnie na miejsce, gdzie leżał poszukiwany towar i z miłym uśmiechem wskazała mi go. Sprawdziłam termin przydatności do spożycia wybranych artykułów garmażeryjnych – wszystko było świeże i miało odległy termin ważności. Obsługa miła, szybko i sprawnie obsługiwała licznych klientów. Pani w kasie powitała mnie, na koniec pożegnała i zaprosiła ponownie.
Wewnątrz placówki wielu klientów, po 2-3 osoby oczekujących do wag na stoisku z owocami i warzywami. Pomiędzy klientami kręcili się pracownicy – ubrani na ogół w prywatne ubrania, tylko niektórzy z nich mieli czerwone fartuchy firmowe, nikt nie miał identyfikatora. Pracownicy nie zwracali uwagi na klientów, uzupełniali towar na półkach, głośno wymieniali między sobą uwagi. Dużo różnorodnego towaru, wyraźnie wyeksponowane ceny, długi termin przydatności do spożycia (sprawdziłam nabiał). Ogólnie czysto, towar starannie ułożony na półkach. Brak dwóch artykułów z promocyjnej akcji pn. ”Markowa jakość za ½ ceny” – brak patelni wok oraz szybkowaru. Czynne były wszystkie kasy (10), mnie obsługiwała pani w kasie nr 5. Kasjerka ubrana była w prywatną odzież, miała odwrócony identyfikator zawieszony na smyczy razem z pękiem kluczy. Obsługa kasowa przebiegała sprawnie – pani powitała mnie a na koniec pożegnała i zaprosiła ponownie.
Dziękujemy za zgłoszenie obserwacji na temat naszej firmy. Z chęcią przekazalibyśmy ją do dyrekcji właściwego marketu, nie wiemy jednak, w jakim mieście znajduje się opisany sklep.
Uzupełnienie z 05.05.2013 - informację przekazaliśmy dyrekcji marketu w Lubaniu oraz dyrekcji regionalnej.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.