Opinia użytkownika: CLIO-WWP
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Wewnątrz placówki wielu klientów, po 2-3 osoby oczekujących do wag na stoisku z owocami i warzywami. Pomiędzy klientami kręcili się pracownicy – ubrani na ogół w prywatne ubrania, tylko niektórzy z nich mieli czerwone fartuchy firmowe, nikt nie miał identyfikatora. Pracownicy nie zwracali uwagi na klientów, uzupełniali towar na półkach, głośno wymieniali między sobą uwagi. Dużo różnorodnego towaru, wyraźnie wyeksponowane ceny, długi termin przydatności do spożycia (sprawdziłam nabiał). Ogólnie czysto, towar starannie ułożony na półkach. Brak dwóch artykułów z promocyjnej akcji pn. ”Markowa jakość za ½ ceny” – brak patelni wok oraz szybkowaru. Czynne były wszystkie kasy (10), mnie obsługiwała pani w kasie nr 5. Kasjerka ubrana była w prywatną odzież, miała odwrócony identyfikator zawieszony na smyczy razem z pękiem kluczy. Obsługa kasowa przebiegała sprawnie – pani powitała mnie a na koniec pożegnała i zaprosiła ponownie.