OK. Udałem się do sklepu RTV EURO AGD po zakup monitora. Gdy już się zdecydowałem jaki chce czekałem 15 minut aż na sali pojawi się pracownik. Po 15 minutach pracownik się pojawił, lecz na pytania dotyczące towaru który zakupiłem odpowiadał krótko i mało szczegółowo. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.
Dnia 20.08.2016r. zamawiałem telefonicznie pizze na dowóz. Obsługa bez zastrzeżeń, szybkie złożenie zamówienia i podany czas realizacji. Pizza miała dojechać w 40 min. Dojechała po 30 min więc tu miłe zaskoczenie. Pizza po otwarciu wyglądała bardzo dobrze i apetycznie. Pizza była ciepła więc tu kolejny plus. Napoje, które zamawiałem do pizzy też były w porządku.
Dnia 21.08 udałem się na zakupy do Tesco. Sklep wyglądał w porządku, nie zauważyłem nigdzie braku towaru na półkach. Przy stoisku mięsnym była spora kolejka ponieważ stoisko obsługiwała tylko jedna Pani. Pani na stoisku mięsnym dobrze i szybko obsługiwała klientów. Gdy nie mogłem czegoś znaleść personel bez problemu pomógł. Większość kas była otwarta lecz kolejki były, nie duże ale tak ok 10 min trzeba było poczekać. Przy kasie pani miła, obsługa szła szybko i sprawnie,
Dnia 23.08 udałem się na zakupy do lewiatanu. Sklep wyglądał przyzwoicie i czysto, były braki towaru na półkach lecz na bieżąco uzupełniane. W razie problemu personel chętnie pomagał. Na stoisku mięsnym obsługa miła, było trochę ludzi w kolejce ale Panie szybko obsługiwały. Natomiast przy kasie Pani nie umiała odpowiedzieć na dzień dobry i do widzenia, zapytała tylko czy chce reklamówkę jednorazową, wyraz twarzy nie przyciągał klienta a wręcz przeciwnie - odrzucał.
Dnia 25.08 udałem się do PZU w celu opłacenia ubezpieczenia. Pani przy kasie bardzo miła i kulturalna. Cała transakcja przebiegła szybko i pomyślnie. Na koniec Pani proponowała też bym ubezpieczył w PZU samochód. W lokalu było czysto, kolejka do innych stanowisk mała. Wszystkie stanowiska były otwarte.
Dnia 25.08 Zjechałem z trasy na stacje ORLEN w celu zatankowania samochodu. Po zatankowaniu samochodu udałem się do kasy. Pani szybko mnie obsłużyła,była bardzo miła i sympatyczna. Poprosiłem też o kawę to bez problemu pokazała automat i pomogła jak miałem problem. Toalety czyste i zadbane, korzystanie z nich nie odrażało. Stacja ogólnie też prezentowała się dobrze, nie można było się do niczego przyczepić.
Dnia 24 sierpnia wybrałem się na zakupy do biedronki. Sklep ogólnie wyglądał przyzwoicie. Można było dostrzec braki towarów w niektórych miejscach, lecz panie z obsługi cały czas uzupełniały brakujący asortyment. Panie również bez problemu odpowiadały na pytania jak nie mogłem znaleźć rzeczy która chciałem kupić. Gdy skończyłem zakupy i chciałem udać się do kasy niestety zastałem jedną kasę otwartą z kolejką ok 10 osób. Obsługa chwilę potem otworzyła drugą kasę, kolejka się trochę zmniejszyła, jednak ok 15 min trzeba było czekać. Przy kasie obsługa przebiegła szybko i sprawnie, nie było żadnych problemów.
Dnia 10 sierpnia udałem się do sklepu AGD/RTV, celem był zakup monitora. Gdy już byłem w sklepie i wybrałem swój monitor musiałem ok 10 min czekać aż ktoś z obsługi do mnie podejdzie. Zadałem sprzedawcy parę pytań na które odpowiedział krótko lecz rzeczowo. Pani przy kasie również bez problemu odpowiadała na pytania, oraz obsługa przebiegła szybko i sprawnie . Również Pani proponowała przedłużenie gwarancji do 5 lat. Ogólnie w sklepie było czysto, mimo deszczowej pogody na zewnątrz. Asortyment dobrze się prezentował, kto czegoś szukał mógł to bez problemu znaleźć. Jedyny minus to czas oczekiwania na kogoś z obsługi aby przyniósł monitor z zaplecza.
Za pośrednictwem serwisu allegro.pl zakupiłem w sklepie x-kom komputer stacjonarny. Nowy sprzęt dotarł do mnie szybko i niestety po krótkim okresie użytkowania okazało się że jest zepsuty. Przy zakupie w tym sklepie sprzęt jest objęty gwarancja door-to-door i ta również przebiega bez zarzutu. Zamawiamy kuriera, na następny dzień kurier odbiera od nas przesyłkę. Sprawdzenie sprzętu trwało ok. tydzień. Napisałem w notatce dołączonej do sprzętu że chce aby ten komputer został naprawiony lub żeby przysłano mi nowy egzemplarz. Po sprawdzeniu komputera dostałem e-mail z informacja abym podał mój nr konta w celu zwrócenia mi pieniędzy, więc musiałem zadzwonić na infolinie aby złożyć nowe zamówienie i poprosić o przeksięgowanie pieniędzy na to zamówienie. Kontakt z infolinią jest bardzo dobry, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie jest długi, konsultanci natomiast mili, kulturalni oraz pomocni. Niestety kupując nowy sprzęt dostałem komputer który nie działał prawidłowo i to skutecznie odrzuca mnie od dalszych zakupów w tym sklepie. Nie ma problemu z gwarancją i kontaktem z serwisem, jednak gdy kupujemy coś nowego to oczekujemy że to będzie działać.
Robiąc zakupy w Lidlu jestem bardzo zadowolony z obsługi i personelu. Pracownicy chętnie i bez problemu pomagają gdy np. nie mogę znaleźć danego produktu. Gdy ustawiają się duże kolejki do kas Personel szybko otwiera puste kasy aby zmniejszyć kolejki, natomiast obsługa przy kasie przebiega również szybko i bez problemu, a gdy takowe następują są równie szybko rozwiązywane.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.