Opinia użytkownika: Bogusław_55
Dotycząca firmy: X-KOM
Treść opinii: Za pośrednictwem serwisu allegro.pl zakupiłem w sklepie x-kom komputer stacjonarny. Nowy sprzęt dotarł do mnie szybko i niestety po krótkim okresie użytkowania okazało się że jest zepsuty. Przy zakupie w tym sklepie sprzęt jest objęty gwarancja door-to-door i ta również przebiega bez zarzutu. Zamawiamy kuriera, na następny dzień kurier odbiera od nas przesyłkę. Sprawdzenie sprzętu trwało ok. tydzień. Napisałem w notatce dołączonej do sprzętu że chce aby ten komputer został naprawiony lub żeby przysłano mi nowy egzemplarz. Po sprawdzeniu komputera dostałem e-mail z informacja abym podał mój nr konta w celu zwrócenia mi pieniędzy, więc musiałem zadzwonić na infolinie aby złożyć nowe zamówienie i poprosić o przeksięgowanie pieniędzy na to zamówienie. Kontakt z infolinią jest bardzo dobry, czas oczekiwania na połączenie z konsultantem nie jest długi, konsultanci natomiast mili, kulturalni oraz pomocni. Niestety kupując nowy sprzęt dostałem komputer który nie działał prawidłowo i to skutecznie odrzuca mnie od dalszych zakupów w tym sklepie. Nie ma problemu z gwarancją i kontaktem z serwisem, jednak gdy kupujemy coś nowego to oczekujemy że to będzie działać.