Opinie użytkownika (4)

W dniu wczorajszym...
W dniu wczorajszym odwiedziłem placówkę Travel Planet w celu podpisania umowy na wyjazd sylwestrowy. Obsługiwał nas kierownik placówki. Co do kwestii kompetencji, to nie można mieć tutaj żadnych zarzutów. Sprawa została załatwiona profesjonalnie, włącznie z poprawieniem kilku błędów jakie popełnili w danych osobowych pracownicy call center. Więcej negatywnych stron można znaleźć w zachowaniu i wyglądzie obsługi. Już po kilku minutach widać było zniecierpliwienie i irytację na twarzy pana obsługującego - prawdopodobnie spowodowane to było dużą ilością pytań jakie zadawałem.Jeśli chodzi o sam wygląd, to z pewnością jakość jak i świeżość garnituru nie były na najwyższym poziomie. NA plus Travel Planet z pewnością przemawia oferta. Jest bardzo konkurencyjna. Co do jakości i prawdziwości oferty, to niestety nie mogę nic napisać gdyż jadę z nimi po raz pierwszy.

Blue_1

09.12.2011

Travelplanet.pl

Placówka

Wrocław, Ruska 11/12

Nie zgadzam się (0)
BP Triada zlokalizowane...
BP Triada zlokalizowane przy ulicy szewskiej we Wrocławiu. Wiedza i kompetencje - personel dobrze przygotowany do obsługi klientów, z dużą wiedzą na temat oferty katalogowe (zwłaszcza pani Małgorzata). Dla osób niezdecydowanych ciekawe podpowiedzi dotyczące miejsc wartych zobaczenia. Zachowanie i wygląd personelu - pracownicy ubrani w firmowe mundurki, otwarci na klienta i bardzo cierpliwi (nawet po ponad godzinnym marudzeniu i moim niezdecydowaniu co do celu wycieczki). Dodatkowo bardzo elastyczni jeśli chodzi o rezerwacje i kontakt z klientem. Oferta, cena, asortyment - oferta zbliżona do pozostałych dużych biur podróży na rynku polskim, jednak w znacznie niższych cenach. W mojej ocenie są bardzo konkurencyjni, dodatkowo w ostatnim czasie dość mocno zaczęli pracować nad poprawieniem swojego wizerunku np. poprzez zmianę bazy hotelowej. Organizacja i czas obsługi - korzystałem z ich usług trzykrotnie. Za każdym razem wszystko w jak najlepszym porządku. Wygląd miejsca obsługi - lokal przy ulicy szewskiej est bardzo przestronny w dogodnej lokalizacji zarówno dla klientów zmotoryzowanych jak i tych podróżujących komunikacją miejską.

Blue_1

09.12.2011

TRIADA

Placówka

Wrocław, Szewska 3A

Nie zgadzam się (1)
W ostatni weekend...
W ostatni weekend poszukując drzwi do mieszkania postanowiłem odwiedzić hurtownię wnętrzarską Bel-Pol. Dojazd do bielańskiego centrum handlowego w niedzielne popołudnie nie sprawił mi żadnego problemu, tak samo nie było problemów ze znalezieniem sklepu. Duży szyld jasno wskazywał mi kierunek, w stronę którego miałem podążać. Wnętrze sklepu jest dość obszerne, jednak szczelnie wypełnione elementami wnętrzarskimi. Asortyment jest dość szeroki – drzwi wewnętrzne jak i zewnętrzne od kilku producentów (zapamiętałem 4-ech producentów), nieskończona ilość paneli i drewnianych podłóg zarówno rodzimych producentów jak i tych zagranicznych. Od samego wejścia zwróciła na nas uwagę pani z obsługi. Dała nam chwilę na rozejrzenie się, po czym zaoferowała swoją pomoc. Pomogła nam zarówno użyczając długopisu i papieru do zapisania modeli drzwi, zaoferowała katalogi oraz fachowo wyjaśniła technologię produkcji drzwi poszczególnych producentów. Jak dla mnie największą gratką było bardzo profesjonalne opisanie przez obsługę, technologii wykonania podłóg panelowych do łazienki. Co do cen artykułów, to zakres jest dość zróżnicowany, w mojej ocenie zaspokoi on wymagania zarówno tych mniej zamożnych jak i tych bardziej zamożnych klientów. Z pewnością ceny są nieco niższe niż ceny tych samych artykułów w innych punktach sprzedaży (nie noszących cech hurtowni).

Blue_1

03.12.2011

Bel-Pol

Placówka

Bielany Wrocławskie, Czekoladowa 20

Nie zgadzam się (4)
W życiu większości...
W życiu większości z nas przychodzi moment kiedy trzeba znaleźć i zakupić własne gniazdko, własne „M”. Obecnie, głównym sposobem na ziszczenie marzeń o własnym kącie jest kredyt hipoteczny. Przyszedł czas i na mnie. Ruszyłem więc na podbój wrocławskich oddziałów banków. Jednym z pierwszych miejsc, które odwiedziłem była placówka banku, który w swoich telewizyjnych spotach reklamowych zwie się mianem banku, w którym to kultura bankowości osiągnęła poziom wyższy. Oto moja ocena. 1. Wygląd placówki – Jak przystało na bank mocno dbający o swój wizerunek, oddział mieści się w dogodnej lokalizacji, wnętrze jest przestronne, łączące w sobie nowoczesność i gustowny wygląd. Wszechobecny jest ciemnoczerwony kolor. Po wejściu do środka można poczuć się od razu bardzo komfortowo. Miejsce, w którym rozmawia się z doradcą, jest odseparowane i w pełni komfortowe. 2. Organizacja i obsługa – W ciągu kilkunastu sekund od wejścia, rozmawiałem już z pracownikiem placówki, który zapytał mnie o cel wizyty, a później zaanonsował do osoby, z którą miałem docelowo rozmawiać. Czas oczekiwania na spotkanie to około 10 minut. W tym czasie dwukrotnie zapewniono mnie, że nie zapomniano o mnie i za chwilę zostanę poproszony. Miłym akcentem było zaproponowanie „czegoś do picia”. 3. Zachowanie i wygląd personelu – wszechobecne schludne uniformy, w które ubrani są pracownicy sprawiają profesjonalne i biznesowe wrażenie. Zachowanie można ocenić jako proklienckie, profesjonalne, z dużą dozą atencji. 4. Oferta, cena, asortyment – ocena oferty jest najbardziej subiektywnym elementem spośród wszystkich pozostałych. W mojej ocenie jest ona bardzo przeciętna, nie wyróżnia się niczym szczególnym na tle konkurencji – dość wysoka marża, prowizja, niechęć do negocjacji w/w elementów (być może osoby z większymi możliwościami negocjacyjnymi ugrały by coś – mnie się nie udało), dość „drogie” produkty, które otwierają nam dodatkowe możliwości negocjacji (mam tu na myśli produkty inwestycyjne i ubezpieczenia). 5. Wiedza i kompetencje personelu – ten element rozczarował mnie najbardziej. O ile podstawowe informacje n.t. kredytów hipotecznych doradca miał opanowane do perfekcji o tyle im bardziej szczegółowe były moje pytania, tym mniej klarowne odpowiedzi uzyskiwałem. Drążenie tematu doprowadziło do sytuacji, w której to doradca nie był w stanie udzielić mi kategorycznej odpowiedzi co do warunków ustawowych na jakich może być udzielony kredyt. Jak się później okazało niewiedza sięgała dalej niż poziom doradcy w placówce – zahaczyła nawet o osoby decyzyjne, na wyższych szczeblach banku. Podsumowując. Obsługa banku, lokalizacja, wygląd bez zarzutu. Oferta to kwestia umiejętności negocjacyjnych. Wiedza personelu na ogólnym poziomie duża na poziomie szczegółowym niezadowalająca a wręcz niedopuszczalnie mała.

Blue_1

03.12.2011

Alior Bank

Placówka

Wrocław, Kazimierza Wielkiego 1

Nie zgadzam się (3)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi