Jestem bardzo zadowolona z zakupów. Potrzebowałam tenisówki dla mojego synka. Weszliśmy do sklepu, zaraz zainteresowała się nami miła ekspedientka, zaprowadziła do odpowiedniej półki, wybraliśmy, przymierzyliśmy i po 5 minutach od wejścia do sklepu wychodziliśmy zadowoleni. Polecam ze względu na miłą obsługę i oczywiście bardzo przystępne ceny!!!
Nie po raz pierwszy raz odwiedziłam oddział Open Finance. Niestety jestem coraz bardziej niezadowolona. Trafiłam tam kilka lat temu przy okazji załatwiania kredytu hipotecznego i wtedy było wszystko ok. Niestety ostatnio jest coraz gorzej, bez przerwy otrzymuję telefony z zaproszeniem na spotkania i różne promocyjne oferty - lokaty, konta oszczędnościowe, pożyczki itd. Skusiłam się na wizytę, gdyż zaproponowano rozmowę na temat renegocjacji warunków kredytu hipotecznego. Na miejscu okazało się, że niestety nic z tego, gdyż bank nie oferuje już tego typu kredytów i muszę poczekać z renegocjacją jeszcze 6 lat. Pani więc zaproponowała mi produkt oszczędnościowy do wcześniejszej spłaty kredytu. Mam już taki i byłoby już po spotkaniu, gdybym nie wspomniała, że zamierzam zwiększyć kwotę jaką odkładam na wcześniejszą spłatę kredytu. Mam wrażenie, że Pani jakby "wyczuła kasę". Zaproponowała mi założenie kolejnego takiego samego produktu np. z myślą o mojej przyszłej emeryturze, ponieważ teraz są lepsze warunki (niższe opłaty) i podobno lepiej jest założyć nowy produkt niż zwiększyć kwotę starego. Niestety okazało się, że wcale nie jest tak różowo - opłaty były nawet większe (o czym przekonałam się dopiero w domu po porównaniu z moim produktem), musiałam się jeszcze oprócz tego o nie dopytać, bo Pani sama nie za bardzo chciała się tą wiedzą podzielić, a poza tym kwota jaką miałabym miesięcznie odkładać była o 100 zł większa od tego co chciałam "dorzucić" do mojego produktu. I na koniec - Pani nie dając mi w ogóle czasu do namysłu chciała podpisywać umowę - poczułam się trochę jak "ryba złapana na wędkę". Nie lubię podejmować takich decyzji od razu, więc podziękowałam i powiedziałam, że odezwę się po namyśle. Podsumowując - mam wrażenie, że w tej chwili doradcy działają w ten sposób, że jak już mają klienta to za wszelką cenę chcą mu coś "wcisnąć". Rozumiem, że tak zarabiają na życie, ale mój portfel nie jest z gumy niestety.
Sklep jest bardzo mały. Asortyment w tej branży jest dość spory, więc efekt jest taki, że w tym konkretnym sklepie tzw. duże AGD - pralki, lodówki, zmywarki, kuchenki - są stłoczone w jednym miejscu w kilku rzędach, przejścia między nimi są szerokości może 40 cm, co nijak ma się do pozostałej części sklepu, gdzie przejście między regałami są dośc spore (ok. 1 m). Odwiedziłam ten sklep w poszukiwaniu pralki. Wybór był bardzo mały, pewnie ze wzgledu na brak miejsca w tej części sklepu, tym bardziej, że poszukiwałam bardzo wąskiej pralki. Zwróciłam się o pomoc do pracownika, a pan odesłał mnie na stronę internetową sklepu, gdzie, jak się wyraził, jest 1500 pralek. No cóż, nie po to idę do sklepu, żeby iść do domu i siedzieć przed komputerem, nie każdy poza tym się zna na tych wszystkich oznaczeniach i czasem chce zasięgnąć rady osoby, która jak się wydaje powinna sie na tym znać. Ogólna ocena: ujemna - po pierwsze: źle rozplanowany sklep, ciasnota w jednej części, a po drugie - niekompetencja personelu.
Wizyta w Saturnie była nieplanowana, po prostu mąż stwierdził, że potrzebujemy nowego monitora do komputera. Wybór monitorów był duży, rozpiętość cenowa również, było kilka egzemplarzy w promocyjnych cenach. Większość monitorów była podłączona, więc od razu można było zobaczyć jakość obrazu. Potrzebowaliśmy pomocy pracownika, bez problemu go znaleźliśmy. Pan bardzo fachowo nam pomógł i wybraliśmy monitor. Ponieważ zdecydowaliśmy się na towar z ekspozycji (ostatnia sztuka), pracownik musiał go najpierw wyczyścić (trochę kurzu się zebrało), a potem zapakować - to odbyło się ze szczególną starannością, zwłaszcza przy matrycy. Następnie wezwano ochroniarza, który musiał zatwierdzić nasz zakup i dopiero mogliśmy się udać do kasy. Panie w kasie bardzo pilnowały procedury, gdyż skonsultowały się z kolejnym ochroniarzem, czy dany towar był zgłoszony. Ogolnie wrażenie jest bardzo pozytywne - duży wybór produktów i profesjonalizm personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.