Mimo bogatej oferty produktów, milej obsługi i spokojnej atmosfery w sklepie jestem zdegustowana faktem, ze wiele produktów jakie tam widziałam oraz, niestety kupiłam, maja przekroczona datę ważności. Mialo to już miejsce w przypadku zakupienia przeze mnie jogurtu, pasty jajecznej, kaszki,ciasteczek bakaliowych, czekolady. Po otwarciu dzisiaj paczki ciasteczek zobaczyłam , ze czekolada pokrywająca ich górną cześć jest biaława, zamiast normalnej brązowej barwy, zaś ciastka są twarde jak sucharki zamiast jak kruche ciasteczka. pasta jajeczna okazała się w domu, być przeterminowana o 3 dni, wiec zmuszona ją byłam wyrzucić widząc wytracający się olej na spodzie opakowania.
Wielokrotne kontakty z Błękitną Linią nie doprowadziły do pozytywnego rozwiązania problemu. Pracownicy tej help-line nie są dostatecznie doinformowani w sprawach cesji, w sprawach zmiany taryfy, złożenia wypowiedzenia. Każdy z pracowników odbierających telefon podawał mi wersję sprzeczną z poprzednią, otrzymaną od innego pracownika. Przez taką sytuację musiałam spędzić godziny dzwoniąc i dopytując się o rzeczy istotne dla mnie jako klienta. Wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi TP SA również niewiele pomogła, gdyż pracownicy tamtejsi byli bardzo niepomocni a wręcz niegrzeczni. W przeszłości tj. 2 lata temu miałam też wiele błędnie wystawionych przez firmę faktur, źle naliczanych rachunków za niezamówione usługi. Reklamacje trwały niewiarygodnie długo.
Podczas mojej wizyty w placówce, zostałam fachowo obsłużona. Nie znam kompetencji wszystkich pracowników w tej filii, ale te 3 osoby, które od lat kojarzę z widzenia są naprawdę kompetentne. Potrafią odpowiedzieć na wszelkie pytania jakie miewam, stałych klientów obsługują bardzo sprawnie, bez zbędnego, długiego sprawdzania, weryfikowania wielu dokumentów. Wszystko odbywa się z uśmiechem i spokojem. Bardzo dobry stosunek do klienta.
Jak tylko weszłam do sklepu, odnalazłam pierwszą widoczną sprzedawczynię i poprosiłam o zdjęcie torebki z wystawy sklepowej. Natychmiast odłożyła ona wykonywane zajęcie tj. układanie butów, które były chwilowo w nieładzie, i spełniła moja prośbę. Wręczając mi torebkę, zachwalała jej wygląd i jakość. Dodała, że dzień wcześniej pojawiła się ona w sklepie po raz pierwszy i już została tylko jedna sztuka. Tym na pewno pozytywnie wpłynęła na moją decyzję. Gdy płaciłam za nią, w dalszym ciągu młoda sprzedawczyni prowadziła ze mną miłą rozmowę, a następnie życzyła mi udanego korzystania z zakupionej torby. Druga kasjerka dodała również pozytywny komentarz na temat zakupionej torebki.
Panie sprzedające w tym miejscu wykonują wszystko bardzo wolno, do kasy aptecznej jest zawsze spora kolejka, gdyż szukanie i przynoszenie leków trwa dość długo. Byłam tam kilkukrotnie w ciągu kilku tygodni i za każdym razem musiałam długo czekać aby kupić aspirynę.
Po wejściu do sklepu zapytałam sprzedawczynie o buty konkretnej firmy, na co usłyszałam odpowiedz, że tej firmy nie zamawiają , bo jest niewiarygodna. Następnie pani ta zachęciła mnie do obejrzenia wielu innych par butów, znajdujących się w sklepie, zachwalając ich fason, wzór, skórę, wykonanie. Potem przeszła za mną dalej, bo chciałam obejrzeć kolejne pary. Tutaj również fachowo i kompetentnie doradzała mi w wyborze butów.
Bardzo dobra jakość usługi. Zamówiony towar jest dostarczony na czas, regularnie zostają wysyłane maile z informacja, o realizacji zamówienia, o wysłaniu przesyłki, o gotowości do odbioru. Towar przysłany jest w b, dobrym stanie, opakowany, w cenie atrakcyjniejszej niż w sklepie stacjonarnym.
Cały personel biura podróży (trzy panie) oferuje klientom pełną profesjonalizmu usługę. Podczas ostatniej mojej wizyty (ale i przy każdej poprzedniej) zostałam poinformowana bardzo dokładnie, wyczerpująco i szczegółowo na temat interesującej mnie imprezy. Pani Beata L. pokazała mi nie tylko ofertę katalogowa, ale również zdjęcia zrobione przez klientów, którzy odwiedzili kraj i hotel, do którego chciałam jechać. Wszystkie informacje, jakie tam otrzymałam były prawdziwe, nie przesadzone, na miejscu nie byłam niczym zaskoczona ani rozczarowana, co więcej, byłam świetnie przygotowana na taką a nie inną pogodę, temperaturę. Serdecznie polecam to właśnie biuro, gdyż wszystkie pracownice są tam podobnie doświadczone, świetnie zorientowane swojej ofercie, potrafią trafnie doradzić każdemu klientowi coś idealnego dla niego i nie wpuszczają nikogo w przysłowiowe maliny, żeby sprzedać imprezę. Ich podejście do klienta sprawia, że chętnie wraca się tam co rok.
Bardzo miła i kompetentna obsługa w restauracji. Pracownik, młoda, platynowa blondynka w okularach, w fachowy sposób doradziła nam, co do wyboru dan. Polecała różne dania, oferując celne uwagi. Następnie, w czasie posiłku kilkakrotnie zagadywała na temat owego dania, pytając czy smakuje, czy coś jeszcze podać (zachowanie, które obserwowałam tylko w restauracjach i kawiarniach na zachodzie Europy, rzadko kiedy w Polsce).
Obsługująca mnie asystentka udzieliła mi błędnych informacji na temat oferty banku, nie wysłuchała dokładnie moich pytań na temat prowizji, co mogłam zweryfikować po rozmowie z innym pracownikiem banku oraz na stronie internetowej banku.
Ponadto pracownik (imię i nazwisko są mi znane, ale może nie powinnam ich ujawniać, ze względu na ochronę danych) popełniła błąd podczas wypełniania dokumentów, mimo że przepisywała dane z dowodu osobistego. Po wypełnieniu formularza, nie dała mi go do sprawdzenia, tylko wprowadziła błędne dane do systemu. Po tym posunięciu pokazała mi wydruk moich danych i ja sama zauważyłam błąd. Niemożliwe było już wtedy naniesienie poprawek. Zmusiło mnie to w konsekwencji do czekania przez 14 dni roboczych na dokonanie poprawki, pani ta nie była w stanie przyspieszyć tego oczekiwania. A jestem przekonana ,że należało to do jej obowiązków, gdyż błąd był przez nią spowodowany, nie przez klienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.