Opinie użytkownika (10)

Mimo bogatej oferty...
Mimo bogatej oferty produktów, milej obsługi i spokojnej atmosfery w sklepie jestem zdegustowana faktem, ze wiele produktów jakie tam widziałam oraz, niestety kupiłam, maja przekroczona datę ważności. Mialo to już miejsce w przypadku zakupienia przeze mnie jogurtu, pasty jajecznej, kaszki,ciasteczek bakaliowych, czekolady. Po otwarciu dzisiaj paczki ciasteczek zobaczyłam , ze czekolada pokrywająca ich górną cześć jest biaława, zamiast normalnej brązowej barwy, zaś ciastka są twarde jak sucharki zamiast jak kruche ciasteczka. pasta jajeczna okazała się w domu, być przeterminowana o 3 dni, wiec zmuszona ją byłam wyrzucić widząc wytracający się olej na spodzie opakowania.

Beata_66

20.01.2009

Alma Market

Placówka

Katowice, Kościuszki 90

Nie zgadzam się (23)
Wielokrotne kontakty z...
Wielokrotne kontakty z Błękitną Linią nie doprowadziły do pozytywnego rozwiązania problemu. Pracownicy tej help-line nie są dostatecznie doinformowani w sprawach cesji, w sprawach zmiany taryfy, złożenia wypowiedzenia. Każdy z pracowników odbierających telefon podawał mi wersję sprzeczną z poprzednią, otrzymaną od innego pracownika. Przez taką sytuację musiałam spędzić godziny dzwoniąc i dopytując się o rzeczy istotne dla mnie jako klienta. Wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi TP SA również niewiele pomogła, gdyż pracownicy tamtejsi byli bardzo niepomocni a wręcz niegrzeczni. W przeszłości tj. 2 lata temu miałam też wiele błędnie wystawionych przez firmę faktur, źle naliczanych rachunków za niezamówione usługi. Reklamacje trwały niewiarygodnie długo.

Beata_66

16.10.2008
Nie zgadzam się (23)
Podczas mojej wizyty...
Podczas mojej wizyty w placówce, zostałam fachowo obsłużona. Nie znam kompetencji wszystkich pracowników w tej filii, ale te 3 osoby, które od lat kojarzę z widzenia są naprawdę kompetentne. Potrafią odpowiedzieć na wszelkie pytania jakie miewam, stałych klientów obsługują bardzo sprawnie, bez zbędnego, długiego sprawdzania, weryfikowania wielu dokumentów. Wszystko odbywa się z uśmiechem i spokojem. Bardzo dobry stosunek do klienta.

Beata_66

23.09.2008

Bank Millennium

Placówka

Katowice, Kościuszki 26

Nie zgadzam się (26)
Jak tylko weszłam...
Jak tylko weszłam do sklepu, odnalazłam pierwszą widoczną sprzedawczynię i poprosiłam o zdjęcie torebki z wystawy sklepowej. Natychmiast odłożyła ona wykonywane zajęcie tj. układanie butów, które były chwilowo w nieładzie, i spełniła moja prośbę. Wręczając mi torebkę, zachwalała jej wygląd i jakość. Dodała, że dzień wcześniej pojawiła się ona w sklepie po raz pierwszy i już została tylko jedna sztuka. Tym na pewno pozytywnie wpłynęła na moją decyzję. Gdy płaciłam za nią, w dalszym ciągu młoda sprzedawczyni prowadziła ze mną miłą rozmowę, a następnie życzyła mi udanego korzystania z zakupionej torby. Druga kasjerka dodała również pozytywny komentarz na temat zakupionej torebki.

Beata_66

20.09.2008

CCC

Placówka

Katowice, róg ulic: 3-ego Maja i Stawowej

Nie zgadzam się (27)
Panie sprzedające w...
Panie sprzedające w tym miejscu wykonują wszystko bardzo wolno, do kasy aptecznej jest zawsze spora kolejka, gdyż szukanie i przynoszenie leków trwa dość długo. Byłam tam kilkukrotnie w ciągu kilku tygodni i za każdym razem musiałam długo czekać aby kupić aspirynę.

Beata_66

20.09.2008

Super-Pharm APTEKA

Placówka

Katowice, Chorzowska 107

Nie zgadzam się (25)
Po wejściu do...
Po wejściu do sklepu zapytałam sprzedawczynie o buty konkretnej firmy, na co usłyszałam odpowiedz, że tej firmy nie zamawiają , bo jest niewiarygodna. Następnie pani ta zachęciła mnie do obejrzenia wielu innych par butów, znajdujących się w sklepie, zachwalając ich fason, wzór, skórę, wykonanie. Potem przeszła za mną dalej, bo chciałam obejrzeć kolejne pary. Tutaj również fachowo i kompetentnie doradzała mi w wyborze butów.

Beata_66

20.09.2008

La Strada

Placówka

Katowice, 3 Maja 18

Nie zgadzam się (19)
Bardzo dobra jakość...
Bardzo dobra jakość usługi. Zamówiony towar jest dostarczony na czas, regularnie zostają wysyłane maile z informacja, o realizacji zamówienia, o wysłaniu przesyłki, o gotowości do odbioru. Towar przysłany jest w b, dobrym stanie, opakowany, w cenie atrakcyjniejszej niż w sklepie stacjonarnym.

Beata_66

12.09.2008

empik

Placówka

Katowice, Piotra Skargi 6

Nie zgadzam się (32)
Cały personel biura...
Cały personel biura podróży (trzy panie) oferuje klientom pełną profesjonalizmu usługę. Podczas ostatniej mojej wizyty (ale i przy każdej poprzedniej) zostałam poinformowana bardzo dokładnie, wyczerpująco i szczegółowo na temat interesującej mnie imprezy. Pani Beata L. pokazała mi nie tylko ofertę katalogowa, ale również zdjęcia zrobione przez klientów, którzy odwiedzili kraj i hotel, do którego chciałam jechać. Wszystkie informacje, jakie tam otrzymałam były prawdziwe, nie przesadzone, na miejscu nie byłam niczym zaskoczona ani rozczarowana, co więcej, byłam świetnie przygotowana na taką a nie inną pogodę, temperaturę. Serdecznie polecam to właśnie biuro, gdyż wszystkie pracownice są tam podobnie doświadczone, świetnie zorientowane swojej ofercie, potrafią trafnie doradzić każdemu klientowi coś idealnego dla niego i nie wpuszczają nikogo w przysłowiowe maliny, żeby sprzedać imprezę. Ich podejście do klienta sprawia, że chętnie wraca się tam co rok.

Beata_66

01.09.2008

TRIADA

Placówka

Katowice, J. Słowackiego 17

Nie zgadzam się (22)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i kompetentna obsługa w restauracji. Pracownik, młoda, platynowa blondynka w okularach, w fachowy sposób doradziła nam, co do wyboru dan. Polecała różne dania, oferując celne uwagi. Następnie, w czasie posiłku kilkakrotnie zagadywała na temat owego dania, pytając czy smakuje, czy coś jeszcze podać (zachowanie, które obserwowałam tylko w restauracjach i kawiarniach na zachodzie Europy, rzadko kiedy w Polsce).

Beata_66

01.09.2008

Pizza Hut

Placówka

Katowice, Aleja Wojciecha Korfantego 9A

Nie zgadzam się (23)
Obsługująca mnie asystentka...
Obsługująca mnie asystentka udzieliła mi błędnych informacji na temat oferty banku, nie wysłuchała dokładnie moich pytań na temat prowizji, co mogłam zweryfikować po rozmowie z innym pracownikiem banku oraz na stronie internetowej banku. Ponadto pracownik (imię i nazwisko są mi znane, ale może nie powinnam ich ujawniać, ze względu na ochronę danych) popełniła błąd podczas wypełniania dokumentów, mimo że przepisywała dane z dowodu osobistego. Po wypełnieniu formularza, nie dała mi go do sprawdzenia, tylko wprowadziła błędne dane do systemu. Po tym posunięciu pokazała mi wydruk moich danych i ja sama zauważyłam błąd. Niemożliwe było już wtedy naniesienie poprawek. Zmusiło mnie to w konsekwencji do czekania przez 14 dni roboczych na dokonanie poprawki, pani ta nie była w stanie przyspieszyć tego oczekiwania. A jestem przekonana ,że należało to do jej obowiązków, gdyż błąd był przez nią spowodowany, nie przez klienta.

Beata_66

01.09.2008

mFinanse

Placówka

Katowice, ul. Warszawska 29

Nie zgadzam się (25)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi