Opinia użytkownika: Beata_66
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Wielokrotne kontakty z Błękitną Linią nie doprowadziły do pozytywnego rozwiązania problemu. Pracownicy tej help-line nie są dostatecznie doinformowani w sprawach cesji, w sprawach zmiany taryfy, złożenia wypowiedzenia. Każdy z pracowników odbierających telefon podawał mi wersję sprzeczną z poprzednią, otrzymaną od innego pracownika. Przez taką sytuację musiałam spędzić godziny dzwoniąc i dopytując się o rzeczy istotne dla mnie jako klienta. Wizyta w stacjonarnym punkcie obsługi TP SA również niewiele pomogła, gdyż pracownicy tamtejsi byli bardzo niepomocni a wręcz niegrzeczni. W przeszłości tj. 2 lata temu miałam też wiele błędnie wystawionych przez firmę faktur, źle naliczanych rachunków za niezamówione usługi. Reklamacje trwały niewiarygodnie długo.