Opinia użytkownika: Beata_66
Dotycząca firmy: mFinanse
Treść opinii: Obsługująca mnie asystentka udzieliła mi błędnych informacji na temat oferty banku, nie wysłuchała dokładnie moich pytań na temat prowizji, co mogłam zweryfikować po rozmowie z innym pracownikiem banku oraz na stronie internetowej banku. Ponadto pracownik (imię i nazwisko są mi znane, ale może nie powinnam ich ujawniać, ze względu na ochronę danych) popełniła błąd podczas wypełniania dokumentów, mimo że przepisywała dane z dowodu osobistego. Po wypełnieniu formularza, nie dała mi go do sprawdzenia, tylko wprowadziła błędne dane do systemu. Po tym posunięciu pokazała mi wydruk moich danych i ja sama zauważyłam błąd. Niemożliwe było już wtedy naniesienie poprawek. Zmusiło mnie to w konsekwencji do czekania przez 14 dni roboczych na dokonanie poprawki, pani ta nie była w stanie przyspieszyć tego oczekiwania. A jestem przekonana ,że należało to do jej obowiązków, gdyż błąd był przez nią spowodowany, nie przez klienta.