Opinie użytkownika (2)

Tak, jest to...
Tak, jest to sklep, w którym bardzo lubię robić zakupy Biedronka. Czysto, schludnie, towar ładnie poukładany. Od czasu do czasu widzę krzątający się personel. Sprawdzają czy wszystko jest i czy nie jest porozrzucane. To najlepszy sklep Biedronki w Toruniu w jakim byłam. Personel przyjaźnie nastawiony do Klienta. Nie ma wymuszonych uśmiechów i sztucznego "miłego dnia". Pani przy kasie kasuje w tempie, które pozwala spokojnie chować zakupy i nie wykazuje zniecierpliwienia czekając na zapłatę. Z przyjemnością robię zakupy w tym sklepie, a ponieważ dobrze się tam czuję, kupuję coraz to nowe produkty do spróbowania (robione dla Biedronki) i powiem szczerze, że nie żałuję i do nich wracam. Były różne opinie na temat tej sieci, ale dzięki temu sklepowi mam już tylko dobre opinie.

Beata_587

20.08.2010

Biedronka

Placówka

Kielce, Manifestu Lipcowego 71

Nie zgadzam się (26)
Z uwagi na...
Z uwagi na charakter mojej pracy poszłam podglądać konkurencję. Wchodzę do placówki Lukas Banku. Dwie Panie uśmiechają się na mój widok i wstają z krzeseł (miło).Podchodzę do jednej z nich, tej która wydaje się przystępniejsza. Ma ręce splecione z przodu ciała, prosi abym zajęła miejsce na krześle. Pyta w czym może pomóc. Mówię, że interesuje mnie kredyt gotówkowy na 8tys. złotych i co może mi zaoferować. Doradca bierze dowód osobisty i szuka w systemie. W tym czasie siedzę i się trochę nudzę. Mogłaby mi podsunąć jakąś ulotkę, ale nie, zajęta jest wpisywaniem danych. Potem kilka pytań i podaje mi kartkę z wypisaną kwotą kredytu. Niestety muszę przynieść zaświadczenie, chociaż jestem również klientem Lukas Banku od kilku lat. Żadnych wyjaśnień, dodatkowych pytań. Nie zaproponowała mi konta, które zapewne wpłynęłoby na wiarygodność. Nic o innej ofercie Banku. Poprosiła o zaświadczenie, chociaż historię BIK mam rewelacyjną. Zapytałam jak by wyglądała rata. Na kartce dostałam informację o wysokości raty. Bez oprocentowania, dodatkowych kosztów itp. Sama muszę się o wszystko pytać? Żadnej zachęty, pokazania różnych możliwości kredytowania ( jest przecież jeszcze limit, karta kredytowa, różne okresy spłat). Wyszłam z niedosytem informacji, bez kontaktu do osoby, do której mogłabym zadzwonić w razie pytań. Może wstrzymali akcję kredytową? Pani była bardzo miła, ale absolutnie nie starała się poznać moich potrzeb. Szkoda bo korzystam z różnych produktów i Bank mógłby na mnie zarobić. W placówce było cicho i spokojnie. Doradca nie próbował wciągnąć mnie do rozmowy, nawiązać jakiś relacji. Nie tego oczekiwałam w instytucji finansowej. Weszłam, wyszłam jak zapewne wielu klientów.

Beata_587

20.08.2010

Credit Agricole

Placówka

Toruń, Grudziądzka

Nie zgadzam się (28)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi