Lokal czysty, ale obsługa zostawia wiele do życzenia. Przez 2 godziny, które tam spędziłam ze znajomymi kelnerka nie zainteresowała się nami sama z siebie. Cokolwiek chcieliśmy to trzeba było podchodzić do baru, gdzie widocznie niezadowolona kelnerka nam pomagała. Jedzenie dobre, ale tylko jak jest jeden kucharz, raz trafiłam jak go nie było i jedzenie było dużo mniejsze, na pizzy składników tyle co kot napłakał.
Netto to sklep, który zaskakuje swoją różnorodnością i świetną jakością produktów. Asortyment jest szeroki, od zwykłych i popularnych produktów, po bardziej wyszukane, rzeczy, które ciężko znaleźć w innych sklepach. Nie spotkałam się z sytuacją, aby produkt ma kasie różnił się ceną z ceną na sali sprzedaży. Obsługa sklepu jest zawsze pomocna i życzliwa, a sam sklep czysty i schludnie uporządkowany.
Ogólnie tragedia. Sklep brudny, a personel wschodniego pochodzenia bardzo nieuprzejmy. Jedną z pracownic ze wschodu ciągle krzyczy i obraża klientów. Ceny nie pasujące do cen wyświetlanych na kasie. Warzywa i owoce z pleśnią.
Większość sklepów Żabka do jakich chodzę nie zachowuje chociażby minimalnej jakości obsługi klienta czy też poprawnej wizualizacji sklepu. Kasjerzy są nieuprzejmi jakby pracowali za karę, często znajduje rzeczy po terminie na półkach z nabiałem. Często da się zauważyć brud na sali sprzedaży, a kasjerzy nie mają ubrań pracowniczych.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.