Opinie użytkownika (3)

Robiąc zakupy w...
Robiąc zakupy w Castoramie musiałam wybrać kilka rzeczy w dziale narzędziowym. Po zapoznaniu się z działem wybrałam w/g listy zakupy ,jednak nie byłam pewna do końca czy wszystkie parametry narzędzi się zgadzają.Podeszłam do Panów na stoisku w rogu działu narzędziowego i poprosiłam o pomoc.Panowie bardzo chętnie ,uprzejmie pomogli mi posprawdzać wszystkie parametry narzędzi które wybrałam.Pracownicy byli bardzo kompetentni ,pomocni."właściwe osoby na odpowiednim miejscu"

Basia_31

01.03.2012

Castorama

Placówka

Nie zgadzam się (0)
Chcąc kupić ciasto...
Chcąc kupić ciasto na stoisku cukierniczym musiałam chwile poczekać ,gdyż Pani obsługiwała klienta .Pani była bardzo uprzejma, miła.Stoisko czyste .Ciasto i inne wyroby cukiernicze poukładane firmami .Zauważyłam bardzo szeroki asortyment pod względem firm,oraz rodzai ciast.Jest z czego wybrać. Ceny różne w zależności od firmy.Jedyny duży minus który psuje cały efekt stoiska to powbijane etykiety cenowe( na podwójnych metalowych szpilkach) w ciasta . Szczególnie torty i inne ciastka z kremem bardzo brzydko, nieestetycznie wyglądały z tymi cenami.Ogólnie stoisko polecam .

Basia_31

28.01.2012

Intermarche

Placówka

Śrem, Szkolna 15

Nie zgadzam się (4)
Wchodząc z ulicy...
Wchodząc z ulicy do oddziału ,od razu jest mała sala w której umieszczone są trzy stanowiska obsługi klienta.Przy jednym Pani obsługiwała klientkę, natomiast dwa pozostałe zajmowali Panowie (były to stanowiska bliżej drzwi) którzy tak byli zaczytani w monitorach komputerów ,że mimo ,że stałyśmy dłuższą chwilę nie zwracali na nas uwagi.Za nami przyszło jeszcze klika osób i zrobiło się ciasno.Jednak Panom to nie przeszkadzało czytali dalej ,a my musiałyśmy cierpliwie czekać ,aż obsłużony zostanie klient przed nami.Po odstaniu swojego dowiedziałyśmy się ,że stanowisko Pani nie zakłada rachunków .Pani skierowała nas dalej -nie wiedziałyśmy dokładnie gdzie .Znowu czekamy tym razem na środku między oszklonymi salkami i dalej nikt się nie zainteresował, mimo naszych komentarzy i głośnego zadawania pytań.I tym razem tylko w/w Pani po obsłużeniu następnego klienta zajęła się nami i była bardzo pomocna ,kompetentna i życzliwa .Obsłużyła nas bardzo uprzejmie,fachowo i wyczerpująco wyjaśniła wszystkie warunki założenia konta.Czekając czułyśmy się dziwnie jak byśmy były tam niepotrzebne, jak gdyby bank nie potrzebował klientów.Dobrze ,że była tam jedyna Pani której zależało na klientach i która jak było wyraźnie widać ,nadrabiała braki pozostałych stanowisk.

Basia_31

23.01.2012

Alior Bank

Placówka

Poznań, półwiejska 13

Nie zgadzam się (4)