Opinia użytkownika: Basia_31
Dotycząca firmy: Alior Bank
Treść opinii: Wchodząc z ulicy do oddziału ,od razu jest mała sala w której umieszczone są trzy stanowiska obsługi klienta.Przy jednym Pani obsługiwała klientkę, natomiast dwa pozostałe zajmowali Panowie (były to stanowiska bliżej drzwi) którzy tak byli zaczytani w monitorach komputerów ,że mimo ,że stałyśmy dłuższą chwilę nie zwracali na nas uwagi.Za nami przyszło jeszcze klika osób i zrobiło się ciasno.Jednak Panom to nie przeszkadzało czytali dalej ,a my musiałyśmy cierpliwie czekać ,aż obsłużony zostanie klient przed nami.Po odstaniu swojego dowiedziałyśmy się ,że stanowisko Pani nie zakłada rachunków .Pani skierowała nas dalej -nie wiedziałyśmy dokładnie gdzie .Znowu czekamy tym razem na środku między oszklonymi salkami i dalej nikt się nie zainteresował, mimo naszych komentarzy i głośnego zadawania pytań.I tym razem tylko w/w Pani po obsłużeniu następnego klienta zajęła się nami i była bardzo pomocna ,kompetentna i życzliwa .Obsłużyła nas bardzo uprzejmie,fachowo i wyczerpująco wyjaśniła wszystkie warunki założenia konta.Czekając czułyśmy się dziwnie jak byśmy były tam niepotrzebne, jak gdyby bank nie potrzebował klientów.Dobrze ,że była tam jedyna Pani której zależało na klientach i która jak było wyraźnie widać ,nadrabiała braki pozostałych stanowisk.