Świetna strona dla kogoś, kto jest zainteresowany inwestowaniem w waluty. Założenie konta jest proste, a jego obsługa klarowna i w zasadzie intuicyjna. Nawet jeżeli umykają nam pewne elementy możemy skorzystać z dosyć rozbudowanej (choć również prostej w obsłudze) pomocy i znaleźć to, czego potrzebujemy. Poza czysto technicznymi sprawami warto dodać, że stronka wygląda całkiem przyjemnie. Jest tylko jedna, drobna wada - kantoronline.pl nie działa 24 h/dobę. Oczywiście kantory internetowe nie są raczej zbyt przydatne do pojedynczej wymiany walut, bo wymagają rejestracji na stronie, jednak dla bardziej stałych klientów kantoronline.pl jest jak najbardziej warty polecenia.
Pewnego dnia zadzwonił do mnie z PKO pewien Pan z pytaniem, czy mam chwilę wolnego czasu. Odparłem, że mam - zresztą zgodnie z prawdą. W odpowiedzi dostałem informację, że ów Pan chce mi zaproponować pewną ofertę i czy mam chwilę, by go wysłuchać. Przezornie podziękowałem, bo byłem już w stanie się domyśleć, co mnie czeka. Niestety, Pan nie zrozumiał chyba odpowiedzi i począł dalej drążyć temat, twierdząc, że przecież przed chwilą powiedziałem, iż mam czas. Wnerwiłem się - mówiąc potocznie - bo nie dość, że muszę odrywać się od swoich zajęć (czymkolwiek by nie były) i słuchać przez dłuższą chwilę o jakiejś bliżej nieokreślonej ofercie (sedno odkładane jest na koniec, żeby klienta jak najdłużej przytrzymać, co od samego początku jest nieco... niemiłe), to do tego stosuje się na mnie jakieś banalne chwyty retoryczne. Stąd moje pytanie: jak bank chce pozyskać klientów, skoro traktuje ich na samym wstępie bez żadnego szacunku (pomijając wszechobecny słodki głosik) i nie rozumie, że ,,nie" oznacza ,,nie"?
Dzień dobry Panie Bartoszu,
dziękujemy, że przedstawił Pan opinię. Jest dla nas cenna. Przekażemy ją konsultantom i zwrócimy im uwagę na niestosowność takiego zachowania.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
Problem, z którym...
Problem, z którym zgłosiłem się na infolinię PKO BP został rozwiązany zadziwiająco sprawnie (wbrew stereotypom o długotrwałym oczekiwaniu i wielu niepotrzebnych pytaniach). Obsługa dokładnie mnie poinstruowała o kolejnych krokach, jakie należy podjąć. Wszystko byłoby idealnie, gdyby nie koszta rozmowy, które oczywiście klient musi pokryć sam, choć często problem z jakim się zgłasza nie powstał z jego winy.
Dzień dobry Panie Bartoszu,
dziękujemy za przedstawioną opinię. Cieszy nas, że jest Pan zadowolony z jakości obsługi infolinii. Chcemy też poinformować, że koszt połączenia z call center, wynika ze stawek ustalanych przez operatora telekomunikacyjnego.
Pozdrawiamy,
PKO Bank Polski
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.