Opinie użytkownika (3)

Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Kaufland przebiegła sprawnie. Obsługa na sali sprzedaży była widoczna, choć niezbyt aktywna – nikt sam nie zapytał, czy potrzebuję pomocy. Przy kasie pracownik był uprzejmy i profesjonalny, zapytał o kartę lojalnościową. Sklep czysty, dobrze zatowarowany, z czytelnym oznaczeniem promocji. Brakowało kilku cen na półkach. Ogólnie wrażenie pozytywne, choć z miejscem na poprawę w zakresie kontaktu personelu z klientem

BartoszSadowski_Mr2T

06.05.2025

Kaufland

Placówka

Ostrów Mazowiecka, lubiejewska 65

Nie zgadzam się (0)
Po wejściu do...
Po wejściu do salonu przez kilka minut nie zostałem zauważony – pracownicy byli zajęci rozmową między sobą. Dopiero po moim podejściu do stanowiska uzyskałem uwagę jednego z nich. Salon czysty, choć dość ciasno ustawione stanowiska. Pracownik był uprzejmy, ale sprawiał wrażenie znużonego. Nie zadawał pytań pogłębiających, nie próbował poznać moich realnych potrzeb, jedynie zaprezentował jedną ofertę „standardową”. Nie zaproponował żadnych usług dodatkowych. Konsultant znał ogólne założenia oferty, ale miał trudności z odpowiedzią na pytanie o warunki zmiany operatora i czas trwania promocji – musiał sprawdzać informacje w systemie. Brak pewności w wypowiedziach. Salon był czysty, ale zauważyłem przestarzałe materiały reklamowe (np. promocje z datą końcową tydzień wcześniej). Telefony demonstracyjne były częściowo rozładowane. Rozmowa zakończona poprawnie, choć bez większego zaangażowania. Pracownik nie zapytał o dane kontaktowe ani nie zachęcił do ponownego kontaktu.

BartoszSadowski_Mr2T

06.05.2025

Play

Placówka

Ostrów Mazowiecka, Plac Księżnej Anny Mazowieckiej 2

Nie zgadzam się (0)
Wizyta w sklepie...
Wizyta w sklepie Żabka odbyła się dnia 05.05.około godziny 12:30. Obsługa klienta: Po wejściu do sklepu zostałem przywitany przez pracownika – kontakt był uprzejmy, choć raczej neutralny. Pracownik był skupiony na swoich obowiązkach, ale gotowy do pomocy po moim zapytaniu. Odpowiedź była rzeczowa, poprawna, choć bez wyraźnego zaangażowania. Czystość i porządek: Sklep był uporządkowany, alejki drożne, podłogi czyste. Chłodziarki i półki były estetyczne i dobrze zatowarowane, choć zauważyłem brak jednej z promowanych pozycji. Ekspozycja i oznaczenia cen: Większość produktów miała widoczne ceny, a promocje były dobrze oznaczone. Strefa z przekąskami i produktami impulsowymi była czytelna i odpowiednio ułożona. Kasa i finalizacja zakupu: Przy kasie nie czekałem długo. Transakcja została przeprowadzona sprawnie. Kasjer zaproponował zakup produktu z promocji oraz zapytał o aplikację Żappka – zgodnie ze standardem. Podsumowanie: Wizyta przebiegła sprawnie. Sklep spełnia większość standardów sieci: jest czysto, towar dobrze wyeksponowany, obsługa poprawna. Miejscem do poprawy mogłoby być większe zaangażowanie pracowników w kontakt z klientem oraz kontrola dostępności towaru promocyjnego.

BartoszSadowski_Mr2T

06.05.2025

Żabka

Placówka

Nie zgadzam się (0)