Opinie użytkownika (6)

w dniu ...
w dniu 18,09,2008 poszlam do stomatologa z bolem zeba. 20 minut trwało zanim poni ktora rejestruje wyszla do mnie. Grzecznie powiedzialam ze jestem z bolem. na co odp mi ze przyszlam za pozno i ze jesli zaplace to stomatolog mnie przyjmie. Dziwne poniewarz przyjmuja od 8-19 odmowieona mi pomocy. Widac bylo wielkie zadowolenie tych pań, ze mogo kogos odstawic w bok. Zajmuja sie soba a nie tym co powinny w godzinach pracy jestem w szoku. Ze osoby przysiegajace ,ze beda niosły pomoc tak po prostu lekcewaza to ze mogo pomuc.

Barbara_75

30.09.2008

medyczna

Placówka

Sztum, Hełmińska

Nie zgadzam się (32)
Dziś odwiedziłam sklep...
Dziś odwiedziłam sklep "Gracja". Zatrudniona w tym sklepie jest jedna osoba. Towar ładnie i z logiką rozmieszczony jest w sklepie. Mało widocznych cen, które rzucały by się w oczy klientowi. Co do sklepu nie mam obiekcji lecz obsługa daje dużo do życzenia. Znikome zainteresowanie klientem. Ekspedientka siedzi gdy są klienci na sklepie, nie słychać odpowiedzi na pytania klientów. Prowadzi prywatne rozmowy przez tel. zamiast zająć się swoją pracą.

Barbara_75

23.09.2008

sklep z ubraniami GRACJA

Placówka

Sztum, Mickiewicza

Nie zgadzam się (23)
W dniu dzisiejszym...
W dniu dzisiejszym udałam się do sklepu po zakup butów. W sklepie są dwie panie, eleganckie lecz z minami, jakby były tu za karę. Podeszłam do nich gdyż nie mogłam znaleźć odpowiedniego rozmiaru. Z wielkim problemem podeszła pani do mnie. Oczywiście dostałam buty, o które prosiłam, lecz nie doradzono mi nic innego. Widać było małe zainteresowanie klientem, czułam się bardzo niezręcznie, gdyż ta pani, miedzy obsługiwaniem mnie, prowadziła rozmowę z koleżanką na temat tego, jak to się źle czuje i jaki pracodawca jest zły.

Barbara_75

21.09.2008

Hermes

Placówka

Sztum, Plac Wolności

Nie zgadzam się (17)
Udałam się do...
Udałam się do punktu po kredyt. Pani, która tam pracuje, bardzo miła, wzięła ode mnie dowód osobisty i starała się sprawdzić, czy mogę uzyskać w ich banku kredyt. Gdy doszło do pozytywnej odpowiedzi, przedstawiciel nie umiał odpowiedzieć mi na najprostsze pytanie np. jak jest z ubezpieczeniem kredytu? Czy mogę go szybciej spłacić? W jakim czasie mogę odstąpić od zawartej umowy? Poleciła, bym zadzwoniła na infolinię banku. Zachowanie przedstawiciela było dla mnie bardzo szokujące. Zwłaszcza, że odbieranie prywatnego tel. i prowadzenie rozmowy przy kliencie było ważniejsze, niż udzielenie mi podstawowych informacji. Poza tym, jako klient, czułam się bardzo skrępowana, gdyż odnosiłam wrażenie, jakby ta pani robiła mi wielką przysługę, obsługując mnie.

Barbara_75

01.09.2008

Credit Agricole

Placówka

Sztum, Młyńska 10

Nie zgadzam się (24)
Punkt obsługi sieci...
Punkt obsługi sieci plus GSM w Sztumie bardzo mile mnie zaskoczył. Pani, która tam pracuje, jest bardzo cierpliwa, potrafi bardzo dobrze doradzić. Odpowiadała na najbardziej banalne pytania z uśmiechem na ustach. Mimo sporej liczby osób, jaka przebywała w danym momencie w punkcie, miała bardzo podzielną uwagę.

Barbara_75

01.09.2008

PLUS

Placówka

Sztum, Mickiewicza

Nie zgadzam się (26)
Obsługa w tym...
Obsługa w tym markecie jest kiepska. Pracownik, zapytany gdzie znajduje się dany produkt, pokazuje palcem, nie podchodzi do półki i klienta. Pracownicy odbywają prywatne rozmowy na sali sprzedaży, wykazują małe zainteresowanie klientem. Przy kasie monopolowej brak higieny, kasjerka podaje towar bez rękawiczek i mimiką twarzy pokazuje swoje niezadowolenie z klienta. Nie zostają zachowane standardy obsługi klienta. Jeżeli chodzi o dział mięsny - prawidłowa obsługa tylko wolne tempo, wynikające z braku pracowników.

Barbara_75

01.09.2008

POLOmarket

Placówka

Sztum, Mickiewicza 46

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi