Opinia użytkownika: Barbara_75
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Udałam się do punktu po kredyt. Pani, która tam pracuje, bardzo miła, wzięła ode mnie dowód osobisty i starała się sprawdzić, czy mogę uzyskać w ich banku kredyt. Gdy doszło do pozytywnej odpowiedzi, przedstawiciel nie umiał odpowiedzieć mi na najprostsze pytanie np. jak jest z ubezpieczeniem kredytu? Czy mogę go szybciej spłacić? W jakim czasie mogę odstąpić od zawartej umowy? Poleciła, bym zadzwoniła na infolinię banku. Zachowanie przedstawiciela było dla mnie bardzo szokujące. Zwłaszcza, że odbieranie prywatnego tel. i prowadzenie rozmowy przy kliencie było ważniejsze, niż udzielenie mi podstawowych informacji. Poza tym, jako klient, czułam się bardzo skrępowana, gdyż odnosiłam wrażenie, jakby ta pani robiła mi wielką przysługę, obsługując mnie.