Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus:Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W podanym dniu udałam się na zakupy się sieciowego sklepu Reserved. Planowałam zakupić bluzkę tej firmy. Po wejściu do sklepu zauważyłam, iż panuje tam porządek, ubrania i dodatki poukładane były kolorystycznie i stanowiły pewną całość wraz z dodatkami. Poprosiłam o pomoc pracownice, aby pomogła mi znaleźć odpowiedni rozmiar. Pani w miły sposób obsłużyła mnie, odszukała potrzebny rozmiar. Gdy się zdecydowałam zaprosiła mnie do kasy. Tam w miły i szybki sposób obsłużyła mnie. Koszulę zapakowała w firmową torbę, podziękowała, pożegnała się i zaprosiła na ponowne zakupy.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.