W sklepie było bardzo wielu klientów. Jedna pani obsługiwała kupujących przy kasie, a dwie pracowały na sali sprzedażowej, znajdującej się na parterze. Zaobserwowałam, że w sklepie jest bardzo czysto i schludnie. Oferta obuwia jest niezwykle bogata. Buty były wystawione nawet pomiędzy regałami tzn. w kolumnach po kilka kartonów jeden na drugim i na samej górze wystawiony dany but. Przez to było trochę ciasno i trzeba było przeciskać się pomiędzy kartonami, tym bardziej, że było wielu klientów. Ciężko było mi zdecydować się na jeden model, w związku z czym odpuściłam zakup butów.
14 sierpnia odwiedziłam Lukas Bank w celu zastrzeżenia karty kredytowej. Spotkałam się tam z bardzo miłą i fachową obsługą. Po podejściu do stanowiska pracownica banku zapytała mnie czy mam ochotę na kawę. Zapytałam, czy operacja zastrzeżenia karty długo będzie trwała. Pani powiedziała, że potrwa to kilka minut. W związku z tym podziękowałam za kawę. Pracownica udzieliła mi dodatkowo informacji, że dobrze iż przyszłam właśnie w tym miesiącu, gdyż w kolejnym miesiącu naliczono by mi opłatę za kartę, ponieważ minąłby rok od momentu otrzymania karty. Faktycznie pani w ciągu kilku minut załatwiła sprawę. Dała mi odpowiednie dokumenty do podpisu oraz potwierdzenie dokonania operacji dla mnie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.