Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu.
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
OK. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.
Pracownik dokładnie przedstawia warunki oferty. Prezentuje jej zalety. Doradca daje klientowi wizytówkę, aby mógł po zastanowieniu się skontaktować. Miła i profesjonalna obsługa.
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Wiedza sprzedawcy pozwala na uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania przez klienta. Prezentacja mebla oraz omówienie jego wykonania przez pracownika pozwala klientowi na zapoznanie się z towarem.
Klient został zauważony przez sprzedawce oraz przywitany. Brak reakcji sprzedawcy na zainteresowanie obuwiem przez klienta. Na zapytanie pracownika o obuwie sportowe sprzedawca poleca odwiedzić inny sklep (konkurencyjny). Sprzedawca jest uprzejmy i miły. Żegna kienta.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.