Opinie użytkownika (8)

Dobrze. Na plus:...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_1009

30.08.2016

Alior Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Zachowanie personelu.

Barbara_1009

30.08.2016

Santander Bank Polska

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na plus:...
Rewelacyjnie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_1009

30.08.2016

Bank Millennium

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Bardzo dobrze. Na...
Bardzo dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Barbara_1009

30.08.2016

AXA

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
OK. Na plus:...
OK. Na plus: Zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.Na minus: Wiedza i kompetencje personelu.

Barbara_1009

30.08.2016

MetLife

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Pracownik dokładnie przedstawia...
Pracownik dokładnie przedstawia warunki oferty. Prezentuje jej zalety. Doradca daje klientowi wizytówkę, aby mógł po zastanowieniu się skontaktować. Miła i profesjonalna obsługa.

Barbara_1009

09.02.2015

Alior Bank

Placówka

Gdańsk, Al. Grunwaldzka 163

Nie zgadzam się (0)
Bardzo miła i...
Bardzo miła i profesjonalna obsługa. Wiedza sprzedawcy pozwala na uzyskanie odpowiedzi na zadawane pytania przez klienta. Prezentacja mebla oraz omówienie jego wykonania przez pracownika pozwala klientowi na zapoznanie się z towarem.

Barbara_1009

09.02.2015

Black Red White

Placówka

Gdańsk, Grunwaldzka 211

Nie zgadzam się (0)
Klient został zauważony...
Klient został zauważony przez sprzedawce oraz przywitany. Brak reakcji sprzedawcy na zainteresowanie obuwiem przez klienta. Na zapytanie pracownika o obuwie sportowe sprzedawca poleca odwiedzić inny sklep (konkurencyjny). Sprzedawca jest uprzejmy i miły. Żegna kienta.

Barbara_1009

09.02.2015

CCC

Placówka

Gdańsk, Spacerowa

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi