Opinie użytkownika (3)

Zakupy rozpoczełem od...
Zakupy rozpoczełem od udania się do działu mięsnego. W kolejce stałem prawie 10 minut! Z 4 osób dostępnych na dziale pracowały tylko 2, pozostałe były zajęte rozmową pomiędzy sobą (ok. 2 - 3 minut). W momencie obsługi byłem troche rozczarowany, poniewaz prosiłem o 20 dag szynki, a otrzymałem prawie 30, prosząc o 20 dag pasztetu, otrzymałem zaledwie 15 dag. Pracownica nie wykazała zaintersowania - ze ilosc produktu znacznie odbiega od ilosci żądanej. Następnie udałem się na dział "Sery", tu z kolei spotkałem się z nie miłą sytuacją, ponieważ prosząc o ser żółty, kazałem ukroić go z bloku, aby był jak najświeższy - pracownica specjalnie nie przejmując się moją uwagą, zaczęła wybierać plasterki z partii wczesniej ukrojonej. Dopiero stanowczy moj sprzeciw, przyczynił się do ukrojenia go z nowego bloku. Kolejna sytuacja dosc kontrowersyjna, odbyła się przy kasie. Kasjerka kasując towar, wbiła jakis kod z kartki kasując opakowanie ziemniaków pakowanych w worku, mimo, iż na etykiecie od opakowania znajdował się kod kreskowy. Cena, która wbiła z kodu różniła się niestety od tej podanej na stoisku. Poprosiłem, aby jeszcze raz nabiła ta z kodu kreskowego - ta okazała się poprawna. Jednak, aby wystornować tą poprzednią operację, musiałem czekać ok. 2 minut na podejscie kierownika działu. Co opozniło dodatkowo moj czas dokonywany na zakupy.

Artur_16

14.02.2009

Piotr i Paweł

Placówka

Poznań, Drużbickiego 2

Nie zgadzam się (24)
Szukałem bielizny na...
Szukałem bielizny na "mikołajki" dla dziewczyny. Podałem interesujące mnie rozmiary, a osoba obsługująca mnie bardzo poważnie podeszła do tematu. Zaprezentowała mi szeroką gamę kompletów bielizny - dopasowując nawet stanik do swojej figury. Po paru minutach zdecydowałem się zakupić komplet bielizny.

Artur_16

31.01.2009

Intimissimi

Placówka

Poznań, Ul. Bukowska (CH King Cross Marcelin) 156

Nie zgadzam się (18)
Pierwszy kontakt z...
Pierwszy kontakt z firmą "Bodzio" miałem na początku sierpnia, przymierzałem się do zakupu mebli kuchennych wraz z osprzętem. Po ok. 2 tygodniach (po wizytach w podobnych sklepach tej samej branży) zdecydowałem się zakupić meble w w/w firmie. W momencie zakupu obsługiwała mnie osoba kompletnie nie przygotowana do sprzedaży - po kilku minutach rozmowy, poprosiła, abym przyjechał następnego dnia, jak będzie inny z pracowników na zmianie. Nie kryjąc nie zadowolenia wyszedłem z salonu. Przyjechałem jednak następnego dnia. Tym razem osoba, która mnie obsługiwała orientowała się w asortymencie, który sprzedawała. Po około godzinie ustaliliśmy wszelkie szczegóły dotyczące układu szafek oraz elementów dodatkowych wchodzących w skład wyposażenia kuchni. Po ok. 4 dniach przyjechał do mnie transport z meblami. Po rozpakowaniu i złożeniu mebli okazało się, że brakuje kilku elementów ( m in.: zaczepów, rączęk, nieprawidłowy wymiar jednej szyby). Jednak po kolejnej wizycie w salonie „Bodzio” otrzymałem „od ręki” brakujące elementy wyposażenia.

Artur_16

31.01.2009

Bodzio

Placówka

Poznań, ul. Mołdawska 4-6

Nie zgadzam się (15)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi