Opinia użytkownika: Artur_16
Dotycząca firmy: Bodzio
Treść opinii: Pierwszy kontakt z firmą "Bodzio" miałem na początku sierpnia, przymierzałem się do zakupu mebli kuchennych wraz z osprzętem. Po ok. 2 tygodniach (po wizytach w podobnych sklepach tej samej branży) zdecydowałem się zakupić meble w w/w firmie. W momencie zakupu obsługiwała mnie osoba kompletnie nie przygotowana do sprzedaży - po kilku minutach rozmowy, poprosiła, abym przyjechał następnego dnia, jak będzie inny z pracowników na zmianie. Nie kryjąc nie zadowolenia wyszedłem z salonu. Przyjechałem jednak następnego dnia. Tym razem osoba, która mnie obsługiwała orientowała się w asortymencie, który sprzedawała. Po około godzinie ustaliliśmy wszelkie szczegóły dotyczące układu szafek oraz elementów dodatkowych wchodzących w skład wyposażenia kuchni. Po ok. 4 dniach przyjechał do mnie transport z meblami. Po rozpakowaniu i złożeniu mebli okazało się, że brakuje kilku elementów ( m in.: zaczepów, rączęk, nieprawidłowy wymiar jednej szyby). Jednak po kolejnej wizycie w salonie „Bodzio” otrzymałem „od ręki” brakujące elementy wyposażenia.