Opinia użytkownika: Artur_16
Dotycząca firmy: Piotr i Paweł
Treść opinii: Zakupy rozpoczełem od udania się do działu mięsnego. W kolejce stałem prawie 10 minut! Z 4 osób dostępnych na dziale pracowały tylko 2, pozostałe były zajęte rozmową pomiędzy sobą (ok. 2 - 3 minut). W momencie obsługi byłem troche rozczarowany, poniewaz prosiłem o 20 dag szynki, a otrzymałem prawie 30, prosząc o 20 dag pasztetu, otrzymałem zaledwie 15 dag. Pracownica nie wykazała zaintersowania - ze ilosc produktu znacznie odbiega od ilosci żądanej. Następnie udałem się na dział "Sery", tu z kolei spotkałem się z nie miłą sytuacją, ponieważ prosząc o ser żółty, kazałem ukroić go z bloku, aby był jak najświeższy - pracownica specjalnie nie przejmując się moją uwagą, zaczęła wybierać plasterki z partii wczesniej ukrojonej. Dopiero stanowczy moj sprzeciw, przyczynił się do ukrojenia go z nowego bloku. Kolejna sytuacja dosc kontrowersyjna, odbyła się przy kasie. Kasjerka kasując towar, wbiła jakis kod z kartki kasując opakowanie ziemniaków pakowanych w worku, mimo, iż na etykiecie od opakowania znajdował się kod kreskowy. Cena, która wbiła z kodu różniła się niestety od tej podanej na stoisku. Poprosiłem, aby jeszcze raz nabiła ta z kodu kreskowego - ta okazała się poprawna. Jednak, aby wystornować tą poprzednią operację, musiałem czekać ok. 2 minut na podejscie kierownika działu. Co opozniło dodatkowo moj czas dokonywany na zakupy.