Opinie użytkownika (6)

Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Arkadiusz_435

29.01.2014

Shell

Placówka

Gdańsk, Aleja Rzeczypospolitej 8

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie. Na minus:...
Rewelacyjnie. Na minus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Arkadiusz_435

20.01.2014

Shell

Placówka

Gdańsk, Aleja Rzeczypospolitej 8

Nie zgadzam się (0)
Rewelacyjnie.
Rewelacyjnie.

Arkadiusz_435

27.12.2013

Tchibo

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 41c

Nie zgadzam się (1)
Super. Na plus:...
Super. Na plus: personel, wiedza i doradztwo, sprawność obsługi, oferta i cena, wygląd miejsca obsługi.

Arkadiusz_435

29.08.2013

E.Leclerc

Placówka

Gdańsk, Obrońców Wybrzeża 1

Nie zgadzam się (0)
Konieczność zrobienia określonych...
Konieczność zrobienia określonych zakupów skierowała moje kroki do Reala. Wybierając kolejkę stanąłem tam, gdzie według mnie było najmniej osób, co miało gwarantować szybkie i sprawne skasowanie zakupów. Stanąłem więc jako 3 w kolejce.Pani kasjerka obsługiwała osoby, które zakupiły wielkogabarytowy produkt z którego kod nie był wczytywany przez skaner. Kod produktu należało więc wprowadzić ręcznie. W tym momencie konieczne było wykonanie przez nią telefonu do odpowiedniego działu. W wybieraniu telefonu pomogła jej kasjerka obok. Ustalanie kodu trwało dłuższą chwilę a kasjerka nie kasowała kolejnych produktów. Po zeskanowaniu wszystkich produktów płatność została dokonana kartą oraz bonami. Ta ostatnia forma płatności sprawiła po raz kolejny konieczność pomocy kasjerki obok. Kolejka w kasie obok, z racji ciągłego przerywania pracy, zaczęła się wydłużać a obsługiwani Klienci byli coraz bardziej niecierpliwi. Obsługa osoby poprzedzającej mnie również nie przebiegła sprawnie. Podczas wprowadzania danych na panel kasjerki, został popełniony błąd. Konieczne było przybycie kierownika zmiany i wprowadzenie kodu wycofującego operację. Kiedy ja byłem obsługiwany, jeden produkt został naliczony dwa razy. Storno wykonywane było przez kasjerkę z drugiego stanowiska. W tym momencie pojawił się kierownik zmiany i poinformował o zamknięciu kasy. Klienci oczekujący w kolejce mieli zostać jeszcze obsłużeni. Czas jaki spędziłem przy kasie to około 25 minut.

Arkadiusz_435

09.06.2013

Real

Placówka

Gdańsk, Kołobrzeska 32

Nie zgadzam się (0)
Robią dziś zakupy...
Robią dziś zakupy w Tesco, zaraz po wejściu do sklepu moją uwagę zwróciła długa kolejka do kasy. Na kilka stanowisk czynna była tylko jedna. W czasie robienia zakupów, czyli w ciągu około 7 minut, żadna z kas nie została więcej otwarta, mimo przynajmniej 2 dzwonków kasjera. Po podejściu do jedynej czynnej kasy spostrzegłem, że obok niej znajduje się wielka kałuża coca-coli. Również w tym przypadku nie było reakcji ze strony pozostałego personelu sklepu, przynajmniej do czasu kiedy pozostawałem w sklepie. Po ok 2 minutach stania w kolejce,kiedy ta zaczęła się robić jeszcze dłuższa (ok. 10 osób) jedna z kas została otwarta.

Arkadiusz_435

09.06.2013

Tesco

Placówka

Gdańsk, Opolska 3

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi