Bardzo bagaty asortyment produktów, dobre ceny, liczne promocje, artykuły ułożone tematycznie. Sala sprzedaży czysta, brak porozrzucanych artykułów. Przy kasie krótki czas oczekiwania, torebki dostępne. Dział owoców zadbany, świeże i ułożone. Dostępne torebki na owoce, wagi czyste. Przed sklepem wózki ułożone, dostępne. Obsługa spełnia swoje zadanie, pomaga, gdy klient o to prosi. Sklep godny polecenia na małe i duże zakupy. Duża zaleta to parking na samochody, duży. Można płacić kartami płatniczymi, zakupy bezgotówkowe.
1. Jakośc obsługi przez sprzedawcę: oczekuje na klienta za ladą, samemu trzeba nalać sobie paliwa, miłe przywitanie, podziękowanie i pożegnanie.
2. Nawiązanie kontaktu: podczas obsługi sprzedawca zajmuje się również innymi rzeczami wokół siebie, nie koncentruje się na kliencie i nawiązaniu kontaktu z klientem, rozmawia z kolegami z pracy podczas obslugi.
3. Analiza potrzeb: przy braku kontaktu z klientem nie ma mowy analizie potrzeb klienta, nie ma propozycji dodatkowych zakupów.
4. sprzedaż krzyzowa: brak działań sprzedaży krzyżowej, ponieważ sprzedawca nie skupiał uwagi na kliencie. Poprosił o pieniądze za paliwo i podziękował.
5. Miejsce obsługi: czysto, brak niepotrzebych rzeczy na stanowisku obsługi, towar dobrze wyłożony, czynne dwa stanowiska do obslugi, brak kolejki. Obsługa sprawna, oszczędza czas klienta.
1. Dostępność pracownika: Samemu trzeba tankować, sporadycznie pracownik proponuje zalanie baku. Brak dzień dobry, w czym moge pomóc?Np.
2. Rozmowa z pracownikeim jeśli już jest, dotyczy zaplaty za paliwo.
3. Ze strony procownika Brak propozycji wyboru czy próby zainteresowania klienta innym artykułem, nie ma czegoś takiego jak proponowanie zakupów klientowi. przyjeto w mojej ocenie zasadę, że jesli klient przyjechał na stacje to tylko po paliwo, a jeśli już coś chce innego to wie czego chce, sam poprosi.
4. Towar wyłożony na półki, w sposób akceptowalny
5. Kasjer pracuje bez entuzjazmu, bez kontaktu z klientem, jedyne słowa to cena paliwa.
6. Brak zachęty do ponownych zakupów.
1. Dostępność Agenta: Agent dostępny w biurze agencji, telefonicznie. Możliwe spotkanie w terenie oraz przedstawienie oferty.
2. Nawiązanie rozmowy z agentem: Miłe przywitanie oraz uzyskanie wstepnych informacji typu: jakie ubezpieczenie klienta interesuje, jaki ma samochód, rocznik i model, przejście do właściwej rozmowy.
3. badanie potrzeb i rozpoznanie konkurencji: właściwa analiza potrzeb i oczekiwań klienta, zakres ubezpieczenia (OC AC NW), wyposażenie auta, cena i negocjowanie ceny.
4. Prezentacja produktu: Po zebraniu potrzebnych informacji doszło do prezentacji i opisu polisy, zakresu ochrony w przejrzysty sposób.
5. Odpieranie objekcji i zamkniecie sprzedaży: dążenie przez agenta do uzyskania odpowiedzi TAK, chęc zainteresowania klienta własnie tą polisą i przedstawienie korzyści z jej kupna. Skuteczna próba odpierania objekcji i ofert konkurencji, którą znał klient. Dochodzi do zamykania procesu sprzedaży poprzez podpisanie polisy. Klient potrzebuje jeszce czasu na zastanowienie, agent mu go daje. Jednocześnie prosi o nr telefonu do klienta. Następnego dnia dzwoni agent do klienta, z zaproszeniem do agencji. konsekwentne działanie agenta. Bardzo skuteczne działanie.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.