Opinie użytkownika (4)

Bardzo bagaty asortyment...
Bardzo bagaty asortyment produktów, dobre ceny, liczne promocje, artykuły ułożone tematycznie. Sala sprzedaży czysta, brak porozrzucanych artykułów. Przy kasie krótki czas oczekiwania, torebki dostępne. Dział owoców zadbany, świeże i ułożone. Dostępne torebki na owoce, wagi czyste. Przed sklepem wózki ułożone, dostępne. Obsługa spełnia swoje zadanie, pomaga, gdy klient o to prosi. Sklep godny polecenia na małe i duże zakupy. Duża zaleta to parking na samochody, duży. Można płacić kartami płatniczymi, zakupy bezgotówkowe.

Arkadiusz_145

01.07.2010

Kaufland

Placówka

Łomża, Aleja Piłsudskiego 33

Nie zgadzam się (26)
1. Jakośc obsługi...
1. Jakośc obsługi przez sprzedawcę: oczekuje na klienta za ladą, samemu trzeba nalać sobie paliwa, miłe przywitanie, podziękowanie i pożegnanie. 2. Nawiązanie kontaktu: podczas obsługi sprzedawca zajmuje się również innymi rzeczami wokół siebie, nie koncentruje się na kliencie i nawiązaniu kontaktu z klientem, rozmawia z kolegami z pracy podczas obslugi. 3. Analiza potrzeb: przy braku kontaktu z klientem nie ma mowy analizie potrzeb klienta, nie ma propozycji dodatkowych zakupów. 4. sprzedaż krzyzowa: brak działań sprzedaży krzyżowej, ponieważ sprzedawca nie skupiał uwagi na kliencie. Poprosił o pieniądze za paliwo i podziękował. 5. Miejsce obsługi: czysto, brak niepotrzebych rzeczy na stanowisku obsługi, towar dobrze wyłożony, czynne dwa stanowiska do obslugi, brak kolejki. Obsługa sprawna, oszczędza czas klienta.

Arkadiusz_145

06.01.2010

ORLEN

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Św. Antoniego 92

Nie zgadzam się (33)
1. Dostępność pracownika:...
1. Dostępność pracownika: Samemu trzeba tankować, sporadycznie pracownik proponuje zalanie baku. Brak dzień dobry, w czym moge pomóc?Np. 2. Rozmowa z pracownikeim jeśli już jest, dotyczy zaplaty za paliwo. 3. Ze strony procownika Brak propozycji wyboru czy próby zainteresowania klienta innym artykułem, nie ma czegoś takiego jak proponowanie zakupów klientowi. przyjeto w mojej ocenie zasadę, że jesli klient przyjechał na stacje to tylko po paliwo, a jeśli już coś chce innego to wie czego chce, sam poprosi. 4. Towar wyłożony na półki, w sposób akceptowalny 5. Kasjer pracuje bez entuzjazmu, bez kontaktu z klientem, jedyne słowa to cena paliwa. 6. Brak zachęty do ponownych zakupów.

Arkadiusz_145

29.12.2009

BLISKA

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Lange

Nie zgadzam się (21)
1. Dostępność Agenta:...
1. Dostępność Agenta: Agent dostępny w biurze agencji, telefonicznie. Możliwe spotkanie w terenie oraz przedstawienie oferty. 2. Nawiązanie rozmowy z agentem: Miłe przywitanie oraz uzyskanie wstepnych informacji typu: jakie ubezpieczenie klienta interesuje, jaki ma samochód, rocznik i model, przejście do właściwej rozmowy. 3. badanie potrzeb i rozpoznanie konkurencji: właściwa analiza potrzeb i oczekiwań klienta, zakres ubezpieczenia (OC AC NW), wyposażenie auta, cena i negocjowanie ceny. 4. Prezentacja produktu: Po zebraniu potrzebnych informacji doszło do prezentacji i opisu polisy, zakresu ochrony w przejrzysty sposób. 5. Odpieranie objekcji i zamkniecie sprzedaży: dążenie przez agenta do uzyskania odpowiedzi TAK, chęc zainteresowania klienta własnie tą polisą i przedstawienie korzyści z jej kupna. Skuteczna próba odpierania objekcji i ofert konkurencji, którą znał klient. Dochodzi do zamykania procesu sprzedaży poprzez podpisanie polisy. Klient potrzebuje jeszce czasu na zastanowienie, agent mu go daje. Jednocześnie prosi o nr telefonu do klienta. Następnego dnia dzwoni agent do klienta, z zaproszeniem do agencji. konsekwentne działanie agenta. Bardzo skuteczne działanie.

Arkadiusz_145

29.12.2009

PZU

Placówka

Tomaszów Mazowiecki, Wschodnia 15

Nie zgadzam się (23)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi