Opinia użytkownika: Arkadiusz_145
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: 1. Dostępność Agenta: Agent dostępny w biurze agencji, telefonicznie. Możliwe spotkanie w terenie oraz przedstawienie oferty. 2. Nawiązanie rozmowy z agentem: Miłe przywitanie oraz uzyskanie wstepnych informacji typu: jakie ubezpieczenie klienta interesuje, jaki ma samochód, rocznik i model, przejście do właściwej rozmowy. 3. badanie potrzeb i rozpoznanie konkurencji: właściwa analiza potrzeb i oczekiwań klienta, zakres ubezpieczenia (OC AC NW), wyposażenie auta, cena i negocjowanie ceny. 4. Prezentacja produktu: Po zebraniu potrzebnych informacji doszło do prezentacji i opisu polisy, zakresu ochrony w przejrzysty sposób. 5. Odpieranie objekcji i zamkniecie sprzedaży: dążenie przez agenta do uzyskania odpowiedzi TAK, chęc zainteresowania klienta własnie tą polisą i przedstawienie korzyści z jej kupna. Skuteczna próba odpierania objekcji i ofert konkurencji, którą znał klient. Dochodzi do zamykania procesu sprzedaży poprzez podpisanie polisy. Klient potrzebuje jeszce czasu na zastanowienie, agent mu go daje. Jednocześnie prosi o nr telefonu do klienta. Następnego dnia dzwoni agent do klienta, z zaproszeniem do agencji. konsekwentne działanie agenta. Bardzo skuteczne działanie.