Opinia użytkownika: Arkadiusz_145
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: 1. Jakośc obsługi przez sprzedawcę: oczekuje na klienta za ladą, samemu trzeba nalać sobie paliwa, miłe przywitanie, podziękowanie i pożegnanie. 2. Nawiązanie kontaktu: podczas obsługi sprzedawca zajmuje się również innymi rzeczami wokół siebie, nie koncentruje się na kliencie i nawiązaniu kontaktu z klientem, rozmawia z kolegami z pracy podczas obslugi. 3. Analiza potrzeb: przy braku kontaktu z klientem nie ma mowy analizie potrzeb klienta, nie ma propozycji dodatkowych zakupów. 4. sprzedaż krzyzowa: brak działań sprzedaży krzyżowej, ponieważ sprzedawca nie skupiał uwagi na kliencie. Poprosił o pieniądze za paliwo i podziękował. 5. Miejsce obsługi: czysto, brak niepotrzebych rzeczy na stanowisku obsługi, towar dobrze wyłożony, czynne dwa stanowiska do obslugi, brak kolejki. Obsługa sprawna, oszczędza czas klienta.