Ogólnie brak poszanowania czasu klienta-odbiorcy.
Kurier dzwoni tuż przed godziną 8 rano i umawia się na dostarczenie przesyłki w godzinach 12-13. Czekam....
Mija 12.... 13.... 14.... 15.... i około 15.30 zjawia się.
Przynosi przesyłkę i wręcza ją bez słowa wyjaśnienia, bez... zwykłego przepraszam.
Rozumiem, że był spóźniony.... korki, może kłopot z samochodem, może chciał trochę odpocząć. Wystarczyło zadzwonić i powiedzieć, że będzie później lub choćby przeprosić za zaistniałą sytuację. A tak zmarnował mój czas!
Ponadto warto się zastanowić przed nadaniem "delikatnej" przesyłki. Byłem świadkiem jak są one traktowane "na samochodzie"... kopnięte, rzucone itp.
Wygląd mięsa i wędlin zupełnie nie zachęca do ich nabycie. Wyglądają na podeschnięte i najzyczajniej nieświeże. Ponadto ekspozycja wędlin nie wygląda najlepiej, gdyż są one poupychane jedne na drugie. Lepiej by było gdyby w ladzie ekspozycyjnej znajdowały się mniejsze ilości i w razie potrzeb byłyby donoszone z chłodni z zaplecza.
Obsługa na tym konkretnym stoisku niestety też nie jest miła. Na szczęście nadrabia reszta personelu.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.