Opinie użytkownika (2)

Ogólnie brak poszanowania...
Ogólnie brak poszanowania czasu klienta-odbiorcy. Kurier dzwoni tuż przed godziną 8 rano i umawia się na dostarczenie przesyłki w godzinach 12-13. Czekam.... Mija 12.... 13.... 14.... 15.... i około 15.30 zjawia się. Przynosi przesyłkę i wręcza ją bez słowa wyjaśnienia, bez... zwykłego przepraszam. Rozumiem, że był spóźniony.... korki, może kłopot z samochodem, może chciał trochę odpocząć. Wystarczyło zadzwonić i powiedzieć, że będzie później lub choćby przeprosić za zaistniałą sytuację. A tak zmarnował mój czas! Ponadto warto się zastanowić przed nadaniem "delikatnej" przesyłki. Byłem świadkiem jak są one traktowane "na samochodzie"... kopnięte, rzucone itp.

Arkadiusz_140

25.11.2009

GLS

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (20)
Wygląd mięsa i...
Wygląd mięsa i wędlin zupełnie nie zachęca do ich nabycie. Wyglądają na podeschnięte i najzyczajniej nieświeże. Ponadto ekspozycja wędlin nie wygląda najlepiej, gdyż są one poupychane jedne na drugie. Lepiej by było gdyby w ladzie ekspozycyjnej znajdowały się mniejsze ilości i w razie potrzeb byłyby donoszone z chłodni z zaplecza. Obsługa na tym konkretnym stoisku niestety też nie jest miła. Na szczęście nadrabia reszta personelu.

Arkadiusz_140

10.11.2009

Zatoka

Placówka

Gdynia, Amona

Nie zgadzam się (30)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi