Opinia użytkownika: Arkadiusz_140
Dotycząca firmy: GLS
Treść opinii: Ogólnie brak poszanowania czasu klienta-odbiorcy. Kurier dzwoni tuż przed godziną 8 rano i umawia się na dostarczenie przesyłki w godzinach 12-13. Czekam.... Mija 12.... 13.... 14.... 15.... i około 15.30 zjawia się. Przynosi przesyłkę i wręcza ją bez słowa wyjaśnienia, bez... zwykłego przepraszam. Rozumiem, że był spóźniony.... korki, może kłopot z samochodem, może chciał trochę odpocząć. Wystarczyło zadzwonić i powiedzieć, że będzie później lub choćby przeprosić za zaistniałą sytuację. A tak zmarnował mój czas! Ponadto warto się zastanowić przed nadaniem "delikatnej" przesyłki. Byłem świadkiem jak są one traktowane "na samochodzie"... kopnięte, rzucone itp.