Szczerze: nie polecam! Pani poinformowała nas przez telefon, że na pizzę z dowozem będziemy czekać 1 godzinę. Efekt był taki, iż po ponaglającym telefonie męża po 1,5 godziny zażądaliśmy chociaż rabatu. Niestety, pizza przyjechała po 2 godzinach, nie uwzględniono nam żadnego rabatu. Pan nie wziął terminala płatniczego, choć w rozmowie uzyskaliśmy zgodę na taką formę płatności. Efekt: Głodni, źli, słono zapłaciliśmy, czekaliśmy zbyt długo, a pizza była taka sobie. Zamawianie w tej pizzerii na własną odpowiedzialność.
Restauracja była dla nas mega miłym zaskoczeniem. Zziębnięci i głodni natrafiliśmy na Słoik i zostaliśmy obsłużeni bardzo dobrze. Jedzenie było przepyszne, porcje bardzo duże. Kelnerka szybko przyjmowała zamówienie i pytała czy nam smakuje. Polecam kazdemu tę restaurację.
Rzeczowe podejście do klienta, jednak dało się wyczuć zbytnią stanowczość jeśli chodzi o wyegzekwowanie danych przy zamówieniu. Nie została podana przyczyna nowego podejscia do realizacji zamówienia, co spowodowało niepotrzebne zdezorientowanie u klieta.
Wady: -Często produkty cukiernicze są wczorajsze, a sprzedawane w regularnej cenie- słaba komunikacja między sprzedawcą a klientem w sytuacji porcjowania produktów cukierniczychZalety: - bogaty asortyment
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.