Robię zakupy w tej Drogerii bardzo często, ponieważ jestem zadowolona z obsługi. Dzisiaj weszłam zakupić puder prasowany oraz płyn do demakijażu. Już w wejściu Pani z kasy przywitała mnie słowami "Dzień dobry", które odebrałam bardzo miło. Produkty promocyjne były widocznie oznaczone i nie mam nigdy problemu z ich znalezieniem lub zapoznaniem się, mimo iż nie przejrzałam w domu gazetki. Pani przy kasie zaproponowała mi produkt z oferty dnia "żel pod prysznic" i do zakupów dodała gazetkę. Nigdy nie mam problemów z uzyskaniem porady w tym sklepie i zakupy robię z przyjemnością.
Moja wizyta w sklepie Solar odbyła się w celu zakupu bluzki, którą odłożyłam w sklepie poprzez kontakt telefoniczny. Pytając o nią przy kadie ekspedientka nie potrafiła mi pomóc. Po 5 mintach oczekiwania, druga ekspedientka przyniosła moją bluzkę pytając "czy będę ją jeszcze przymierzała?" dając znak tonem, że moja pozytywna odpowiedź nie jest mile oczekiwana. Zrezygnowałam z przymierzania bluzki i zapłaciłam za nią w kasie.
Odwiedziłam sklep Carry 2 razy w celu zakupu bluzki. Przy pierwszych odwiedzinach chodziłam po sklepie i oglądałam nową kolekcję. Ubrania na wieszakach nie mieściły się i były poupychane. Nie miałam możliwości obejrzenia ich i zrezygnowałam. Uwagę moją przykuły natomiast stoły z promocyjną odzieżą. Na nich również panował straszny nieład ale udało mi się znaleźć bluzkę, która mi się spodobała. Przy drugiej wizycie przymierzyłam wybraną bluzkę oraz jeszcze jedną w celu zakupu. Nie byłam jednak pewna co do wyboru i wyszłam ze sklepu bez zakupu. jakoś obsługi oceniam jako +1, ze względu na straszny nieład na wieszakach, którego nie ma w innych sklepach Carry oraz brak bezpośredniego kontaktu klienta z personelem.
Tego dnia odwiedziłam sklep 3 razy z chęcią zakupu butów. Najpierw weszłam aby obejrzeć buty. Od razu w zasięgu wzroku był sprzedawca i udzielił mi informacji na wszystkie pytania dotyczące aktualnych promocji. Przy drugiej wizycie obsługiwał mnie inny sprzedawca, niesamowicie uprzejmy i z dużym poczuciem humoru. Bez problemu sprawdził mi, w jakim innym punkcie Cropp Town otrzymam swój numer buta. Pokazał mi również inne podobne buty, które były dostępne w tym punkcie w moim rozmiarze. Przy trzecich odwiedzinach zakupiłam buty, korzystając ze wspaniałej promocji, o której poinformował mnie sprzedawca. Do tego kupiłam koszulkę oraz jeszcze jeden drobiazg i bardzo skorzystałam na zakupach. Do tego sprzedawca namówił mnie na powrót do sklepu w tym samym miesiącu, abym również skorzystała z przysługującej mi promocji po dzisiejszym zakupie.
Przyszłam do salonu aby zakupić, te co zawsze, soczewki kontaktowe. Nie pamiętałam nazwy, więc próbowałam naprowadzić na nią sprzedawcę ale absolutnie nie wiedział o jakie chodzi ani nie zaproponował podobnych. Przy kasie okazało się, że są droższe o 16zł niż dotychczas i sprzedawca nie umiał wyjaśnić takiej sytuacji ani nie wiedział, ile kosztowały wcześniej. Zakupiłam soczewki kontaktowe w droższej cenie ale wyszłam z salonu niezadowolona.
Weszłam do sklepu z odzieżą, w którym często robię zakupy, aby przymierzyć kurtkę na jesień. Wchodząc do sklepu od razu zostałam przywitana. Wybierając kurtkę nikt mi w tym nie przeszkadzał i mogłam spokojnie oglądać ubrania. Przymierzyłam wybraną kurtkę w komfortowej przymierzalni, po czym wyszłam ze sklepu. W zasięgu wzroku było dwoje pracowników, z czego jeden był widocznie do dyspozycji klienta. Ocena moja jest pozytywna ale nie wygórowana, gdyż pracownik nie zapytał, czy mógłby być pomocny.
Weszłam do sklepu BOTI aby obejrzeć nową jesienną kolekcję i letnie wyprzedaże obuwia. Zobaczyłam bardzo ładne buty i postanowiłam je przymierzyć. Moja ocena jest pozytywna, gdyż sprzedawczynie są uprzejme i z przyjemnością odwiedzam ten sklep, jednakże zbyt intensywnie obserwują klientów, co sprawia, że można się czuć skrępowanym.
Przyszłam zakupić żel do mycia twarzy w sklepie z kosmetykami. Za namową konsultantki zakupiłam więcej produktów, dzięki czemu otrzymałam dodatkowe punkty na kartę stałego klienta. Bardzo długo wybierałam kosmetyki, co nie zniecierpliwiło konsultantki. Na koniec zakupu zostałam mile zaskoczona gratisowym produktem (kredka do oczu), który otrzymałam do zakupu.
Zamierzałam zakupić kilka potrzebnych produktów (remont mieszkania) w markecie budowlanym. Spędziłam w nim ok 45minut, szukając różnorodnych materiałów, nie znając się na nich absolutnie. Moja ocena przyznana jest głównie za znikomy kontakt personelu z klientem i brak możliwości uzyskania fachowej porady.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.