Opinie użytkownika (4)

OK. Na...
OK. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: organizacja i czas obsługi. wygląd miejsca obsługi.

Anna_5897

02.08.2017

mBank

Infolinia

Nie zgadzam się (0)
14.01.2022
Odpowiedź firmy
Dzień dobry. Dziękuję za opinię. Zachęcam do połączeń z nami. Z pozdrowieniami Agnieszka Mrozińska - Sochalska, mBank.
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: oferta,cena,asortyment.

Anna_5897

02.08.2017

mBank

Kontakt online

Nie zgadzam się (0)
27.01.2021
Odpowiedź firmy
Dzień dobry, dziękuję za pozytywną opinię na strony internetowej w mBanku. Zostajemy do Pani dyspozycji zarówno w naszych oddziałach jak i na mLinii pod numerem: 0 801 300 800. Zachęcamy również do kontaktu za pośrednictwem Eksperta online w kanałach audio i wideo. Z pozdrowienia Julia Wochna, mBank
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.

Anna_5897

01.08.2017

Santander Consumer Bank

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)
Dobrze. Na...
Dobrze. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: organizacja i czas obsługi.

Anna_5897

01.08.2017

PKO BP

Inna forma kontaktu

Nie zgadzam się (0)

Strefa Gwiazd Jakości Obsługi