Dobrze. W sklepie raczej sama musiałam wyszukiwać ubrania. Sprzedawcy sami nie podchodzą do klientów, dopiero poproszeni o pomoc podchodzą. Oferta sklepu jest dobra, często spotykam promocje i rabaty. Na wieszakach zawsze jest zbyt dużo ubrań i trudno coś wyszukiwać. Na plus: zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu.
Bardzo dobrze. Korzystam ze sklepu CCC, ponieważ posiadam kartę lojalnościową i na mój nr telefonu przychodzą informacje o rabatach i promocjach. Uważam, że jakość butów jest dobra. Sprzedawcy są uprzejmi i pomocni, gdy są poproszeni o pomoc, np. w wyszukaniu odpowiedniego rozmiaru. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Tak sobie. W Da Grasso spotkałam się z obsługą kulturalną, ale obsługa była rutynowa. Pracownica nic sama nie proponował, nic od siebie nie powiedziała. Naczynia w lokalu były obtłuczone. Przy wejściu na stoliku stały torby termiczne dla rozwozicieli pizzy, nie wyglądało to zachęcająco do wejścia. Smak pizzy był dobry, chociaż ciasto miało przypalony spód. Na plus: oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Stacja Statoil jest najbliżej mego miejsca zamieszkania i najczęściej tam tankuję paliwo. Na stacji Statoil sama dokonywałam tankowania. Teren stacji i dystrybutory były czyste. Przy dystrybutorach były jednorazowe rękawiczki i ręczniki oraz myjki do szyb. Pierwszy kontakt z pracownikiem nastąpił przy kasie. Pracownik był uprzejmy i uśmiechnięty. Proponował dodatkowe produkty. Nie czekałam na obsługę. W sklepie był duży wybór towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na stacji Shell sama dokonywałam tankowania. Teren stacji i dystrybutory były czyste. Przy dystrybutorach były jednorazowe rękawiczki i ręczniki oraz myjki do szyb. Pierwszy kontakt z pracownikiem nastąpił przy kasie. Pracownik był uprzejmy i uśmiechnięty. Nie było kolejki. W sklepie był duży wybór towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na stacji Orlen auto tankował pracownik podjazdy, który proponował dodatkowy produkt. Teren stacji i dystrybutory były czyste. Przy dystrybutorach były jednorazowe rękawiczki i ręczniki oraz myjki do szyb. Przy kasie pracownik był uprzejmy i uśmiechnięty. Proponował dodatkowe produkty. Nie było kolejki. W sklepie był duży wybór towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Na stacji Lotos sama dokonywałam tankowania. Teren stacji i dystrybutory były czyste. Przy dystrybutorach były jednorazowe rękawiczki i ręczniki oraz myjki do szyb. Pierwszy kontakt z pracownikiem nastąpił przy kasie. Pracownik był uprzejmy i kulturalny. Proponował dodatkowe produkty. Nie czekałam na obsługę. W sklepie był duży wybór towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Podczas pobytu na stacji BP sama dokonywałam tankowania. Mogłam zauważyć, że teren stacji i dystrybutory były czyste. Pierwszy kontakt z pracownikiem nastąpił przy kasie. Pracownik był uprzejmy i uśmiechnięty. Proponował dodatkowe produkty. Nie czekałam na obsługę. W sklepie był duży wybór towarów. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.