Tak sobie. Restauracja w Żorach brudna, kiedy się zayta obsługę o mleko bez laktozy to patrzą jak na dziwoląga i odpowiedź w stylu " takich udziwnień nie sprzedajemy". Nowy system wydłuża czas spedzony, już nie jest to szybka i tania restauracja. Zamiany na bardzo dużą niekorzyść. Na minus: wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Nie mam żadnych uwag ale brak efektu wow, żebym mogła dać najwyższą ocenę Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Restauracja w sferze BB jest dość brudna mowa zwłaszcza o stolikach. Obsługa na wysokim poziomie. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi. Na minus: wygląd miejsca obsługi.
Super. Czystość, schludnie ale ceny droższe niż u konkurencji. Obsługa miła, zawsze dzień dobry i do widzenia. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Dobrze. Ceny są naprawdę konkurencyjne. Natomiast wiele do życzenia pozostawia obsługa, nie miła i do tego obrażony ton głosu, człowiek ma wrażenie że nie powinien przyjeżdżać na stację bo robi komuś problem. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, oferta,cena,asortyment. Na minus: zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Drogerię odwiedziłam w godzinach późno popołudniowych można powiedzieć wieczornych. Po wejściu nikt nie powitał mnie uśmiechem czy słowami dzień dobry.Na sklepie porządek był na poziomie umiarkowanym. Przeszłam przez połowę sklepu w poszukiwaniu interesującego mnie produktu natomiast nigdzie go nie znalazłam. Na sklepie widziałam dwie ekspedientki natomiast były zajęte rozmową. Po dłużej chwili podeszłam do kasjerki aby dopytać ją o interesujący mnie produkt i usłyszałam, że raczej produktów tej firmy nie mają w ofercie. Rozumiem, że może mają bogatą ofertę ale poczułam się dość niekomfortowo i jak bym rozmawiała z osobą, która nie posiada wiedzy na temat asortymentu a co najważniejsze nie chciała mi pomóc w odnalezieniu produktu którym byłam zainteresowana. Naprawdę odniosłam bardzo negatywne wrażenie więc opuściłam sklep.
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.