Rewelacyjnie. Gdy zjawiłam się w serwisie Samsunga przy ul. Limanowskiego w Krakowie, byłam zaskoczona tak szybką pomocą na poczekaniu i rozwiązaniem mojego problemu. Coś fantastycznego! Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo dobrze. Bardzo mało punktów obsługi klienta, wysokie połączenie za Infolinię i słaby zasięg. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Rewelacyjnie. Zmieniłam sieć telefoniczną ze względu na zasięg jaki oferowała Heyah- jednak w Play nie jest lepiej, zasięg jest wręcz fatalny. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu, zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.
Bardzo miłe i pomocne Panie. Wiedza gdzie dany produkt się znajduje, chętnie pomagają. Jedynym minusem jest to, że Pań jest mało (domyślam się, że to wynika z polityki firmy) stąd czasem trudno znaleźć kogoś, kto może nam wskazać daną rzecz
W celu zapewnienia wyższej jakości usług używamy plików cookies. Kontynuując korzystanie z naszej strony internetowej bez zmiany ustawień prywatności przeglądarki, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie ich.